Ellen Burgers

27 oktober besteld - vandaag op 10 november nog steeds geen behang. Eén keer gemaild - geen antwoord op gekregen. Eerste keer bellen - er werd mij verzekerd dat ik het behang afgelopen weekend echt... 27 oktober besteld - vandaag op 10 november nog steeds geen behang. Eén keer gemaild - geen antwoord op gekregen. Eerste keer bellen - er werd mij verzekerd dat ik het behang afgelopen weekend echt binnen zou hebben. Vandaag weer gebeld - waarschijnlijk komt het donderdag binnen. Mijn dochtertje viert a.s. weekend haar verjaardag en de kans dat ik haar kamertje op tijd af heb is nu nihil. En daar baal ik best van.

Heldere site, veel keus

Snellere levering, geen beloftes doen die je niet kunt nakomen.

Behang gekocht

goedkoper dan anderen

erik

Webshop prima, verzending slecht

Wisselen van transporteur, de bezorger heeft tot 2maal toe de beloofde aflevertijd niet gehaald
de transporteur zelf gaf geen gehoor na telefonische klacht na de 1e beloofde afleverdag niet gehaald te hebben

Prima afhandeling van de bestelling,

Snelle levering / gratis pakket met borstels , mesje en liniaal!

Bestellen is super makkelijk.

Het heeft weken geduurd voordat mijn rol behang geleverd werd. Pas toen ik ging bellen bleek dat hij al lang in het magazijn klaar lag om te verzenden, alleen dat waren ze even vergeten!!!

Delarue C.

Via google .... mooie animal print gezocht en hier direct gevonden. Gemakkelijk te bestellen en betalen en uitstekende kwaliteit van het geleverde - trouwens zéér snel!!

vooral de snelle levertijd is zeer aan te bevelen

ik zou niet weten wat .....

Miranda

Mijn ervaring bij Behangwebshop is erg goed. Snelle levering, goede kwaliteit, makkelijk om te bestellen en te betalen, dik tevreden!

Mooie kwaliteit, snelle levering, goeie extra's zoals het gratis behangsetje zodat je gewoon meteen kan beginnen! Ik ben zeer tevreden over de behangwebshop!

Ja de levering en de kwaliteit van het behang!

Geen op dit moment, in de toekomst zal ik wellicht wel weer mijn behang hier bestellen

PB

Prima service,

bezorgsnelheid kan beter,moest 4 dagen op bestelling wachten,op zondag bestelt,donderdag in huis.

patricia

Snelle levering en geen verzendkosten plus nog eens een borstelset kadoo

geen verzendkosten

nee