Barbara

Levering snel, netjes verpakt, goede kwaliteit behang en heel mooi.

Kwaliteit behang zeer goed.

Geen tips of verbeterpunten.

1e keer bestelling, vlot en duidelijke service, ook bezorging.

duidelijke service, verloop van bestelling en snelle levering

Enige minpuntje wijze van betalen dat dit niet in 1 keer vanuit de bestelpagina gaat.

Goed en snel!

Veel op voorraad, snelle levering en leuk dat je er zo'n gratis behangset bij krijgt!

Voor nu geen!

Kirsten

Ik kocht er behangpapier

Overzichtelijk

Ipv een mail ivm de levering, is het misschien een goed idee om na het afronden van de bestelling een pop up te geven met de leveringsinformatie.

Rogiers Rilana

Heel slecht!!! Nog nooit zo slecht behandeld geweest! Behangpapier ging tussen de 2 en 4 werkdagen geleverd worden, na 2 weken nog steeds NIETS ontvangen. Ik bestel noooooit nog iets op deze site.... Heel slecht!!! Nog nooit zo slecht behandeld geweest! Behangpapier ging tussen de 2 en 4 werkdagen geleverd worden, na 2 weken nog steeds NIETS ontvangen. Ik bestel noooooit nog iets op deze site. Klantvriendelijkheid was in mijn ogen schijnheiligheid! ze gingen mij nog iets laten weten, maar hebben geen contact opgenomen met mij. Terwijl ze dit specifiek hadden gezegd! Echt rotslechte ervaring.

Prima site

Veel keus

Neen

Dennis Koekkoek

Duidelijke website en snelle levering

Positief. Voor de eerste keer iets besteld en alles was in orde en snel ter plaatse.

De levering was snel, zeer goed en enorme service. Ik werd zelfs gebeld omdat ik op dat moment niet thuis was en ze het niet in de regen wou achterlaten.

De Gijsel

Via google op de website terecht gekomen, ik was op zoek naar behang voor de kamer van mijn dochter.
Precies gevonden wat ik zocht, heel makkelijk te bestellen, betalen en de levering was lekker snel.

overzichtelijke webshop, makkelijk te bestellen en betalen en hele snelle levering.
Kortom: Heel erg tevreden en het is prachtig behang.

nee