Carmen

Poster behang besteld

Snelle levering, goed verpakt!

Makkelijk te bestellen, goede juiste levering, scherpe prijzen

goed levering, scherpe prijzen

Van den berg saskia

Lvv

Voorbeeld stukjes besteld en ontvangen. Snelle levering van het behang. Vriendelijk te woord gestaan toen ik belde met een vraag. Al met al, goede service en het behang had een goede prijs/kwaliteit... Voorbeeld stukjes besteld en ontvangen. Snelle levering van het behang. Vriendelijk te woord gestaan toen ik belde met een vraag. Al met al, goede service en het behang had een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Super snelle levering en mooi materiaal- kon op de site niet goed zien dat het behang zo'n mooie structuur had. Erg tevreden klant! Enige punt voor verbetering was dat ik telefonisch niemand kon... Super snelle levering en mooi materiaal- kon op de site niet goed zien dat het behang zo'n mooie structuur had. Erg tevreden klant! Enige punt voor verbetering was dat ik telefonisch niemand kon bereiken toen ik een vraag had.

Snelheid en kwaliteit behang. Leuk gratis behangset erbij.
Prijs- kwaliteit is erg goed.

Telefonische bereikbaarheid.

Veel keuze via web shop.
Vraag over product via mail vlot en correct behandeld.
Goede info over leverings mogelijkheden en volgen van pakket

veel keuze, goede service via mail contact

Ester

Zeer vlotte verzending. En een hele ruime keuze in allelei wand bekleding. Gewoon top

snelle levering

Geen.

Prima sevice en snelle levering

Nee

Ga zo door

M. Hegteler

Duidelijke site. Snelle levering. Alleen het betalen ging zeer moeizaam. Tot wel tien keer toe gegevens ingevuld en gekozen voor ideal en dan werd ik eruit gegooid. Uiteindelijk ben ik een keer iets... Duidelijke site. Snelle levering. Alleen het betalen ging zeer moeizaam. Tot wel tien keer toe gegevens ingevuld en gekozen voor ideal en dan werd ik eruit gegooid. Uiteindelijk ben ik een keer iets verder gekomen (weet niet hoe) waardoor de bestelling wel geplaatst is zonder dat ik het wist, maar kon niet betalen. Uiteindelijk kreeg ik een mail waarin ik herinnerd werd dat de bestelling geplaatst is maar nog niet betaald. Fijne link in de mail dus ik kon eindelijk betalen.
Binnenkort weer behang nodig voor de babykamer en hoop dat dit makkelijker gaat lukken.
Prijzen zijn namelijk super aantrekkelijk! Scheelt 11€ per rol bij onze schilder!! En geen verzendkosten, top!

En dan nog het gratis behangsetje!! Leuk.

Prijzen zijn laag

Betaalsite

Snelle levering, keurig verzorgd.

De voorbeeldfoto's van behang mogen nog wel iets groter gepresenteerd worden.