Pillen

Tweede bestelling supersnelle levering, eerste keer minder, maar kwam door moment van bestellen. Even lastig om te bestellen eerste keer, omdat ik niet meteen naar betalen kon gaan. Kan te maken... Tweede bestelling supersnelle levering, eerste keer minder, maar kwam door moment van bestellen. Even lastig om te bestellen eerste keer, omdat ik niet meteen naar betalen kon gaan. Kan te maken hebben met betaling via ideal ( ging dat weekend eerder fout)

Snelle levering.

Ik kon op site niet meteen door baar bestellen. Weet niet waardoor dat kwam. 2e bestelling wel

Martina Gesthuizen

Tweede keer dat ik bestelde en deze zending was nog sneller binnen dan de eerste.

Snelle levering.

Heb ik niet.

kara

Snelle en correcte service en vriendelijke medewerkers

snelle en correcte service

de kwaliteit van het behangpapier is niet erg goed, het viel me meteen op dat de print hier en daar niet goed gedrukt is (kleine witte puntjes waar inkt niet doorgedrukt is) Het behang is nog niet... de kwaliteit van het behangpapier is niet erg goed, het viel me meteen op dat de print hier en daar niet goed gedrukt is (kleine witte puntjes waar inkt niet doorgedrukt is) Het behang is nog niet geplaatst dat is pas voor nov/dec voorzien

Familie Putmans

Netjes geleverd en precies wat we er van verwachtten

Ruime en overzichtelijke keuze, behang setje er gratig bij

Rita

Helemaal top goed bedrijf

Snelle levering en prima kwaliteit

Willy Weckx

Aankoop fotobehang

Von

Ontzettend klantvriendelijk en hulpvaardig! Ook als een behang niet wordt aangeboden via de webshop (omdat het bijv. minder gangbaar is), dan kunnen ze het alsnog leveren.

Behang nog niet opgehangen, dus ben benieuwd naar het eindresultaat

Carine Vander Eyken

Goede service. Snelle levering.