S mechbal

Absoluut ontevreden!!
Het behang dat ik heb besteld is niet het behang die jullie aanbieden op het internet!
En dat is heel erg jammer.

Nvt

Na komen van de order.

Goede service! Ze hadden niet genoeg op voorraad om de volgende dag te kunnen leveren. Ik werd daar netjes meteen over gebeld met een verwachte levertijd. Het behang kwam uiteindelijk zelfs 2 dgn... Goede service! Ze hadden niet genoeg op voorraad om de volgende dag te kunnen leveren. Ik werd daar netjes meteen over gebeld met een verwachte levertijd. Het behang kwam uiteindelijk zelfs 2 dgn eerder dan aangegeven.

klantenservice

V. Jansens

Ruime keuze, gebruiksvriendelijke site, eenvoudige betaling, snel geleverd

Gemakkelijk om te bestellen. De gratis basisset was geweldig handig, zeker voor iemand die nog nooit behangen heeft. Zeer goed dat de juiste lijm en de nodige hoeveelheid wordt aangegeven bij het... Gemakkelijk om te bestellen. De gratis basisset was geweldig handig, zeker voor iemand die nog nooit behangen heeft. Zeer goed dat de juiste lijm en de nodige hoeveelheid wordt aangegeven bij het aantal rollen.

Aantal rollen wordt voor je berekend. Juiste lijm en juiste hoeveelheid wordt aangegeven.

Het mag misschien iets duidelijker aangegeven worden dat het om een behang met patroon gaat. Het patroon op mijn behang ging over één takje dat over de stroken loopt en dit hadden we pas gezien toen... Het mag misschien iets duidelijker aangegeven worden dat het om een behang met patroon gaat. Het patroon op mijn behang ging over één takje dat over de stroken loopt en dit hadden we pas gezien toen 1 rol al helemaal versneden was tot stroken.

Kristine Muysers

Was voor mij de eerste keer dat ik er gebruik van maakte, en ik ben Heeeel tevreden. Wat nog leuker is mijn gekozen behang valt super mee, iedere keer ik ernaar kijk , vindt ik het mooier worden x... Was voor mij de eerste keer dat ik er gebruik van maakte, en ik ben Heeeel tevreden. Wat nog leuker is mijn gekozen behang valt super mee, iedere keer ik ernaar kijk , vindt ik het mooier worden x een aan aanader ook naar andere mensen toe :)

snelle levering !!

alles was meerdan prima

De ervaring is niet geheel positief. de levertijd was niet de voorgehouden 1 tot 3 werkdagen maar anderhalve week. Ook de communicatie vanuit dit bedrijf was niet goed.

linda

Snel geleverd, goede kwaliteit, gratis basisset behang spullen. helemaal top!! volgende behang bestelling zal weer hier zijn.

kwaliteit, snelheid, site, aanbod, acties, prijs, alles top geregeld! een aanrader!!

geen verbeterpunten

Snelle levering. Prachtig behang, staat helemaal super. Fijn dat er al een behangset bij zat. Ook fijn dat gelijk de juiste behaaglijk wordt aangegeven.

Snelle levering.
Behangset erbij geleverd.
Juiste lijm er gelijk bijbestellen.

hillie dorhout

Kan alleen maar positief antwoorden op deze vraag