Snelle levering!

Testerink

Goed en snelle levering.

Yvonne Koster

Top! Snelle service en goed aanbod

Snelle service groot aanbod

Dat was prima. Grote keus en duidelijke informatie.

Alles verliep gewoon soepel.

Nee

Vlotte correcte aflevering van bestelling, prima!

Jammer genoeg was de bestelling te laat omdat mijn behangpapier niet meer in stock was.
Echter was dit niet aangegeven op de site.
Verder had ik wel duidelijk bericht gekregen van de...
Echter was dit niet aangegeven op de site.
Verder had ik wel duidelijk bericht gekregen van de klantendienst wanneer het wel zou aankomen.

Site is heel duidelijk , besteld gemakkelijk

1.out of stock : aangeven op site
2.voorbeeldfoto's van het behang in een ruimte zoveel mogelijk erbij plaatsen, zo krijg je een beter beeld van hoe het behang er gaat uitzien

Pieter van der Stoep

Snelle service en goede kwaliteit van het behang. Zijn erg tevreden. In de toekomst bestellen we hier opnieuw behang

Goede kwaliteit

Afbeeldingen zijn wat klein op de website

De Kloet

Matig

Informatie op de site is goed. Klantenservice zijn de damens erg vriendelijk

Verkeerde behang opgestuurd gekregen, geen reactie gehad de mailmail, vervolgens zelf 3 keer moeten bellen..8 euro verzendkosten kwijt terwijl het bedrijf het verkeerde behang heeft geleverd. Een... Verkeerde behang opgestuurd gekregen, geen reactie gehad de mailmail, vervolgens zelf 3 keer moeten bellen..8 euro verzendkosten kwijt terwijl het bedrijf het verkeerde behang heeft geleverd. Een week moeten wachten totdat die nieuwe levering kwam.Geen gratis behangsel erbij gekregen

Helemaal tevreden

Besteld op 22/09, geleverd op 11/10. Niet echt snel dus ... . Blijkbaar was de bestelling niet goed doorgekomen, maar mijn betaling wel. Ik heb zelf moeten navraag doen naar de bestelling, anders... Besteld op 22/09, geleverd op 11/10. Niet echt snel dus ... . Blijkbaar was de bestelling niet goed doorgekomen, maar mijn betaling wel. Ik heb zelf moeten navraag doen naar de bestelling, anders zat ik nu nog te wachten. En na mijn eerste telefoontje op 30/09 heeft het nog meer dan 10 dagen geduurd eer de bestelling geleverd was.

tracking en tracing systeem is goed, maar is van post.nl.

bij ontvangst betaling zonder overeenkomstige bestelling, zelf initiatief nemen om bestelling op te zoeken en klant te contacteren