Sam

Top!

Gemakkelijke en overzichtelijke site, snelle levering, kwaliteit behang, handig behangkitje bij de bestelling.

Misschien iets meer eindresultaat fotos van hoe het behang eruit komt te zien, vooral in de verschillende varianten

J.W.Van Dreumel

Veel behang goed geordend daarnaast vlotte service en goede mogelijkheden voor betalingen. Zou het bij vrienden aanraden.

de vele mogelijkheden tot betaling.

Prima service. Nadat een bestelling niet meer leverbaar bleek, werden we telefonisch vriendelijk geholpen en werden alternatieven aangedragen.

karine cooman

Heel positief

melanie dam

Makkelijke en overzichtelijke site.
Snelle leverservice. Had het behang de dag na het bestellen al in huis!

Overzichtelijke site.
Handige voorbeelden van kamers. Kan je zien hoe het behang eruit ziet in een ruimte.

Dominiek

Super papier met een uitzicht van echt hout, niet moeilijk om zelf te plaatsen en een prachtig resultaat.

Ria Lauryssen

Ik had behangpapier besteld, maar werd in de verkeerde kleur geleverd. Het was geen probleem om dit terug te sturen en de juiste kleur te ontvangen. De verzendingskosten (17 Euro !) zouden wel... Ik had behangpapier besteld, maar werd in de verkeerde kleur geleverd. Het was geen probleem om dit terug te sturen en de juiste kleur te ontvangen. De verzendingskosten (17 Euro !) zouden wel terugbetaald worden. Het juiste behangpapier werd inderdaad vrij snel geleverd, maar de terugzendingskosten werden nooit terugbetaald, zelf niet na het sturen van een herinneringsmail, heel jammer !!!

Zeer goed. enkel levering was niet alles. koerier was niet langs geweest maar tack e. trace zei dat er contact wad geweest met de geadresseerde wat dus niet klopte. volgende dag wel levering na... Zeer goed. enkel levering was niet alles. koerier was niet langs geweest maar tack e. trace zei dat er contact wad geweest met de geadresseerde wat dus niet klopte. volgende dag wel levering na trlefonisch contact maar hij zei enkel te kunnen leveren tijdens de kantooruren. echter werken we beiden dus dat is niet mogelijk. dus heeft hij het pakket achtergelaten in onze vuilniscontainer omdat hij onmogelijk kan leveren buiten de kantooruren. dit vinden wij raar.

andere koerier