Stomerij Verhagen

1ste bestelling was geweldig snel geleverd en mooi behang!
Ben nu reeds 1,5 week aan het wachten op de levering en word slecht op de hoogte gehouden!

Mooi behang goede kwaliteit

Ik heb mijn bestelling na 1,5 week nog steeds niet ontvangen! Ik zou volgens jullie email maandag een verzend bevestiging krijgen alleen nu is het Dinsdag en heb weer niets ontvangen? Erg jammer

katrien tys

Prima en helemaal in orde

communicatie met de klant

iets meer info over soort behang en benodigdheden die je voor dat specifiek behang nodig hebt.

A. de Jong

Een overzichtelijke site! Een goede prijs voor een kwaliteit behang. En een snelle levering!

Lage prijzen voor kwaliteitsbehang.

CreAnne

Snelle levering! Mooi behang en behangt goed.

De website wat sneller maken.

Eccellente

spedizione veloce,prezzi top,operatori eccellenti.

Annie

Snel, netjes alleen jammer van de retourkosten bij ruilen.....

Ik had niet begrepen dat als ik artikel wilde ruilen, ik dan 6,95 verzendkosten moest betalen, dat was wel beetje zonde.......
En daardoor durf je minder te bestellen.

Voorkomend: TNT had het pakket verloren laten gaan. Directe vervanging de volgende dag. Vriendelijke benadering.

...

Lisette Van Dorp

Het bestellen van het behang ging goec, vond het alleen wat lang duren eer ik het behang kreeg, op de web site stond 1 tot 3 dagen dit heeft naar mijn idee wat langer geduurd.

Tineke Geldof

Veel keuze snelle levering Veel te weinig tijd om retour te sturen terwijl de berekening voor de benodigde rollen behang vaak te veel is en je ze dan niet meer terug kan geven.

Vermelden dat behang retour alleen kan binnen een week
Retour tijd langer maken !