Goede kwaliteit!

Goede kwaliteit en prijs

De levering met Post NL verbeteren. Mijn bestelling werd op een verkeerd adres bezorgd. Gelukkig waren die mensen eerlijk en hebben mij gebeld dat er een pakketje verkeerd was bezorgd. Jammer!

sandra tummers

Positief

goede bereikbaarheid klantenservice en erg vriendelijk en behulpzaam

Zeer prettig

ja, met gemak is de leverings datum veranderd op mijn verzoek . alles werd zonder problemen geregeld en verzorgd

Uitstekend

klantvriendelijk, reactiesnelheid en after sales niet van toepassing, daardoor 3 sterren.

Veel keus, handige site. Contact gehad met een medewerkster en ik ben zeer goed geholpen.
Al met al super tevreden.

Er moest niet perse een inlogcode worden aangemaakt. Ik kon dus voor de eerste keer snel iets bestellen.

De site zou misschien nog iets aantrekkelijker gemaakt kunnen worden.

kim

Goed, duidelijk, prettig

overzichtelijk, snel makkelijk

Super website, keuze en levering
minder goede kwaliteit behangpapier

Allarya

Zeer goede webshop! Goedkoop en snelle levering!

Snelle levering!

Nee

Luc Segers

Mijn ervaring met behangwebshop.be (of behangwebshop.nl, beide domeinen zijn in gebruik) is over het algemeen zeer goed. Het was de eerste maal dat ik producten van hen kocht en het is zeer goed... Mijn ervaring met behangwebshop.be (of behangwebshop.nl, beide domeinen zijn in gebruik) is over het algemeen zeer goed. Het was de eerste maal dat ik producten van hen kocht en het is zeer goed meegevallen. Ik werd b.v. vrijwel onmiddellijk op de hoogte gebracht van een vertraging in de levering, omdat een artikel ontbrak. Goede communicatie dus.
De producten zijn van zeer goede kwaliteit, dat is toch wel belangrijk.
Kortom, ik ben een tevreden klant.

Zeer goede communicatie.
Kwalitatief hoogstaande producten.
Vlugge responstijd en snelle levering.

Op dit moment geen.

Heel overzichtelijk, makkelijk bestellen, snelle levering