Hazel van Eck

Heel goed, vertrouwelijk en snelle levering!

Snelle levering, website is erg duidelijk

Goede levering, goede keuze. Kwaliteit van het vliesbehang kon beter..

grote keuze

De kwaliteit van het papier kon beter..

Langers Joeri

We waren het zoeken naar een behang in winkels beu, na 10 minuten zoeken op jullie website hadden we het perfecte behang gevonden.

Veel keuze aan goede prijzen.
Zeer snelle levering, zeer tevreden.

Zou het niet weten.

villa Saron

Prima site duidelijk om te bestellen.Vond het wel wat lang duren .sMorgens 9.00 besteld en pas na drie dagen bunnen.Moet sneller kunnen.

General painting bvba

Heel vriendelijk en snelle levering.

Professioneel, duidelijk, snel

Super duidelijke site en snelle levering.
Perfect geregeld bij jullie!!

Geen klachten,alles zoals het hoort!

Henna

Fijne website, behang is hoe je verwacht dat t is. Goede service aan de telefoon en snelle levering. Mooie kwaliteit behang! Zeer tevreden.

Na een wijziging in de bestelling gedaan te hebben, werd ik snel teruggebeld en samen uitgezocht hoe we deze wijzigingen mbt de facturatie etc. het best konden aanpakken. Het was allemaal snel... Na een wijziging in de bestelling gedaan te hebben, werd ik snel teruggebeld en samen uitgezocht hoe we deze wijzigingen mbt de facturatie etc. het best konden aanpakken. Het was allemaal snel geregeld en de bestelling was snel binnen. Fijn persoonlijk contact aan de telefoon. Er werd uitgebreid de tijd genomen mij te woord te staan en mij te helpen met tips en tricks.

Behangsetje was niet meegekomen met de bestelling. Aangezien ik deze nodig had om te beginnen met de klus, en het pakketje op zich liet wachten, heb ik uiteindelijk de plakset zelf aangeschaft. Dit... Behangsetje was niet meegekomen met de bestelling. Aangezien ik deze nodig had om te beginnen met de klus, en het pakketje op zich liet wachten, heb ik uiteindelijk de plakset zelf aangeschaft. Dit was jammer, maar kan gebeuren.

P de Quant

Maand geleden 10 rollen behang plus lijm gekocht. Was goedkoop behang (17e / rol), en behangen is mislukt: behang werd een rommeltje. Ben niet gelukkig met het resultaat en denk dat de meeste mensen... Maand geleden 10 rollen behang plus lijm gekocht. Was goedkoop behang (17e / rol), en behangen is mislukt: behang werd een rommeltje. Ben niet gelukkig met het resultaat en denk dat de meeste mensen geen succes met dit behang zullen hebben. Heeft mij in ieder geval 190 euro voor nix gekost; heb de muur uiteindelijk geverfd.

Geef aan hoe lastig sommige behangsoorten zijn om goed mee te werken.