goed

makkelijk en snel

Alles keurig bezorgd. Geen 24-uurs levering.

Goede site, netjes verpakt.

Levertijden duidelijker vermelden.

Prettig en snelle levering

Mooie aanbiedingen

AnSchaapveld

Prima, erg goed bevallen. voor herhaling vatbaar

prettige site, voor veel behang ook fotoos van een ruimte die behangen is.

voor alle behang een foto van resultaat zodat verhoudingen van eventuele patronen en effecten zichtbaar worden

RUTTEN CHRISTINE

HEB VOOR DE EERSTE BESTELD EN HET WAS HEEL GOED OP ALLE VLAK

Erica Engelen

Ik heb onlangs 2 rollen behangpapier gekocht via de webshop. Er is enorm veel keuze en de website is erg overzichtelijk. De levering was zeer snel.

Uitgebreide collectie, overzichtelijke website, voldoende informatie en snelle levering.

De navigatiebalk op de homepage is niet zichtbaar totdat ik er over hoover. Een extra selectiemogelijkheid op kleur zou erg gemakkelijk zijn. Ten slotte mogen er ook wat meer foto's van het behang... De navigatiebalk op de homepage is niet zichtbaar totdat ik er over hoover. Een extra selectiemogelijkheid op kleur zou erg gemakkelijk zijn. Ten slotte mogen er ook wat meer foto's van het behang worden toegevoegd. Vooral echte interieurfoto's zodat je het behang in een groter geheel kan beoordelen.

Helaas niet zo goed: door een communicatie probleem was onze bestelling niet doorgegeven, doch wel aangerekend. Na verschillende mails die onbeantwoord bleven uiteindelijk wel een vriendelijke... Helaas niet zo goed: door een communicatie probleem was onze bestelling niet doorgegeven, doch wel aangerekend. Na verschillende mails die onbeantwoord bleven uiteindelijk wel een vriendelijke uitleg gekregen, doch ik heb door gebrek aan vertrouwen dan afgezien van een aankoop.

Gelieve uw bestellingen goed op te volgen en bij problemen effectief de klant te verwittigen ipv te wachten op aanmanende mails.

Een aankoop van behangpapier

Snel en makkelijk

Prima. Goedkoper dan in winkel!

Klantvriendelijk. Meedenken.

Uitstekend

zeer interessant voor de werkende mens die geen tijd heeft om te gaan shoppen ! prima service !