Super handige site en heel snel geleverd!

Goede ervaring over de bestelling! Ook goedkoper dan we elders konden vinden. Makkelijk i.v.m. bijkomende materialen, die meteen mee kunnen worden besteld. Fijn dat kosten inclusief verzending en... Goede ervaring over de bestelling! Ook goedkoper dan we elders konden vinden. Makkelijk i.v.m. bijkomende materialen, die meteen mee kunnen worden besteld. Fijn dat kosten inclusief verzending en lijm is.

De kleuren komen niet geheel overeen met de foto's, dit zou kunnen worden verbeterd. Andere suggesties: behangtips delen, meest voorkomende fouten, chatfunctie in geval van vragen. 'Week van het... De kleuren komen niet geheel overeen met de foto's, dit zou kunnen worden verbeterd. Andere suggesties: behangtips delen, meest voorkomende fouten, chatfunctie in geval van vragen. 'Week van het behang' introduceren of zoiets. ;-)

Behangpapier gekocht

Het pakket werd door de koerier gewoon over de poort geworpen in de regen omdat wij niet thuis waren terwijl op de website staat 'handtekening is vereist'! De inhoud was gelukkig onbeschadigd.

Hilde Damen

Zeer positief, eerste maal besteld en perfect uitgevoerd

zeer duidelijke website
levering perfect

Niet voor herhaling vatbaar, behang was van zeer slechte kwaliteit, scheurde supersnel en het ging helemaal bobbelen op de muur. Bij navraag kregen wij te horen dat de inweektijd te kort zou zijn na... Niet voor herhaling vatbaar, behang was van zeer slechte kwaliteit, scheurde supersnel en het ging helemaal bobbelen op de muur. Bij navraag kregen wij te horen dat de inweektijd te kort zou zijn na het tonen van een paar foto's. Dit vonden wij zeer knap dat dat van een foto geconstateerd kan worden, ook klopt het antwoord helemaal niet want de juiste inweektijd is gehanteerd. Nadat wij dit nogmaals hebben aangegeven hebben wij nooit meer wat vernomen. Ook ontvang je totaal geen informatie over het verloop van de order, je zou een track en trace code ontvangen, ook nooit gehad, levering was ook zeer traag. Ik zal hier zeker geen 2e keer meer wat bestellen!

Monique

Mooi behang en super makkelijk aan te brengen
Sluit perfect aan, geen naadje te zien!

Medema-van der Wal

Bij het bezorgen ging er iets niet helemaal goed, maar dit werd snel opgelost door de Behangwebshop. Het geleverde behang was prachtig, en zeer goed te verwerken!