Helaas geen goede ervaring. Na mijn bestelling geen bevestiging gehad. Toen ik na 8 dagen ging bellen, wel excuus dat ze niets hadden laten horen per mail, maar dat het pas 3 weken later geleverd... Helaas geen goede ervaring. Na mijn bestelling geen bevestiging gehad. Toen ik na 8 dagen ging bellen, wel excuus dat ze niets hadden laten horen per mail, maar dat het pas 3 weken later geleverd werd ivm vakantie. Op mijn antwoord dat ik dit weekend had willen behangen en ook hulp hiervoor had geregeld , heb ik nooit antwoord gehad. Het behang is er nog steeds niet en hulp voor niets geweest.

Nee

Mail met bevestiging, mail met info over levering, reageren op mails

Roepers

Nog niet ontvangen Door lange levertijd

duidelijke site, en goed telefonisch advies

updaten over levering/bestelstatus

Snelle bevestiging na bestelling, iets langere levertijd
dan aangegeven. Prima klantenservice.

Bestelgemak. Snelle bevestiging. Goede klantenservice.

Levertijd was langer dan aangegeven op de site.
Het was behang van 2 merken. Wellicht was dat de reden van vertraging. Het ene merk was eerder binnen bij Behangwebshop dan de andere. Levertijd was langer dan aangegeven op de site.
Verder prima!

Irene Groenendijk

Prima, helaas had ik pech met de levertijd.

Als de aangegeven levertijd verstreken is wil ik graag weten wat de status van mijn bestelling is, ookal is het pakket nog niet verzonden, wil ik weten hoe lang het ongeveer nog gaat duren. Verder... Als de aangegeven levertijd verstreken is wil ik graag weten wat de status van mijn bestelling is, ookal is het pakket nog niet verzonden, wil ik weten hoe lang het ongeveer nog gaat duren. Verder prima mailcontact gehad.

Alles correct geleverd zonder beschadiging. Extra behangset was aanwezig zoals beloofd. Uitstekende service, voor herhaling vatbaar.

Arnold Klink

Snelle levering, veel keuze, telefonisch zeer prettig en leuk contact. Duidelijke website. Kortom ik zou er zo weer behang uitzoeken en kopen voor m'n slaapkamer en gang. Alles stap voor stap.

Thema's of stijlen beter verdelen bv als je dierenfront intikt krijg je behang met afbeeldingen van dieren. Doe dan ook dierenprints zodat je zebraprint of krokodillenprint of slangenprint snel... Thema's of stijlen beter verdelen bv als je dierenfront intikt krijg je behang met afbeeldingen van dieren. Doe dan ook dierenprints zodat je zebraprint of krokodillenprint of slangenprint snel vindt.

Makkelijke en snelle service aan een eerlijke prijs!

Supermooi behang

Alles snel en probleemloos verlopen

Dit is de eerste keer dat ik hier besteld heb, maar mocht ik weer behang nodig hebben ga ik zeker weer hier bestellen!

Had lev

Moest zelf contact opnemen waar de bestelling bleef, pas levering na een week.
Toen ik mailde wel snel antwoord.