Deprez Magda

Alles goed verlopen en heel snelle levering

snelle levering

alles in orde

rooks

Nooit meer, 2x over verkeerd product geleverd. totaal niet klantgericht of meedenkend om het probleem op te lossen. liegen ons voor om maar van een gesprek af te zijn. 3 keer de behanger kunnen... Nooit meer, 2x over verkeerd product geleverd. totaal niet klantgericht of meedenkend om het probleem op te lossen. liegen ons voor om maar van een gesprek af te zijn. 3 keer de behanger kunnen afzeggen. nooit meer!!! raden we dan ook zeker niet aan!!

niet liegen tegen klanten, klantvriendelijk blijven en meedenken in oplossingen.

Aankoop behangpapier : zeer snel ontvangen, behangpapier is net zoals omschreven, leuk om gratis pakket met behanglijm en borstel enzo erbij te krijgen, stevig behangpapier, enorm veel keuze ,... Aankoop behangpapier : zeer snel ontvangen, behangpapier is net zoals omschreven, leuk om gratis pakket met behanglijm en borstel enzo erbij te krijgen, stevig behangpapier, enorm veel keuze , handig volgens thema op site

Prefect!
Snelle levering en goed en mooi behang!

Prima!

Weinig extra kosten!
Zelfs nog korting.
Snelle levering.

Geen.

Eerste maal dat ik iets bestel, alles is prima gegaan

een heel vlot verloop, goede informatie

niet

Ik vond mijn eerste bestelling best een gok aangezien ik niet alle produkt informatie vond op de website. Maar uiteindelijk ben ik wel tevreden over het resultaat.

korte wachttijden en vriendelijke hulpverlening bij telefonisch contact klantendienst

Het was mijn niet opgevallen dat ik op de nederlandse website ipv de belgische heb besteld. Daardoor duurde de levering langer dan verwacht. Het zou beter mogen aangegeven zijn aan de klant of hij... Het was mijn niet opgevallen dat ik op de nederlandse website ipv de belgische heb besteld. Daardoor duurde de levering langer dan verwacht. Het zou beter mogen aangegeven zijn aan de klant of hij nu op .nl of .be aan het aankopen is.

Mooie shop, makkelijk bestellen en snelle levering

Jeanette Rademaker

Ben heel blij met Behangwebshop. Snelle levering,goedverpakt en ontvangen wat ik besteld heb. Volgende keer zeker weer bestellen bij Behangwebshop.

Snelle levering.

Nee.