Alles snel en vlot ontvangen

Delarue-Kerkhove Andrea

Direkt onze keuze kunnen gevonden bij de reek "dierenprints" waar wij naar op zoek waren!

het gemak om aantal rollen te berekenen met in acht name van tekening-verlies!!

indien groter aantal rollen nodig : een staaltje opsturen met de post - tenzij dit reeds gebeurt

Brian Klomp

Houtbehang gekocht bij deze shop echt, fantastisch spul!

Gratis behangset erbij, helemaal klasse.

Snelle levering, degelijke kwaliteit van papier;
Snelle levering, degelijke kwaliteit van papier;
Wel 1 GROOT minpunt. De website rekent zelf uit hoeveel rollen je nodig hebt, dit kwam echter te veel uit en volgens hun website mag je deze rollen niet terug sturen. LOGICA????

Goede kwaliteit van papier + indien gewenst bijpassende lijm

Indien u de computer zelf laat uitrekenen hoeveel rollen ik nodig heb + het evereenkomstig aantal pakjes lijm laat meesturen, dan moet ook de mogelijkheid bestaan om het te veel terug te sturen.

plezier atelier

Heel mooi behang, goede kwaliteit

snelle reactie op mail

Vlotte service

Wilnis

Heel veel keuze op de website, snelle levering, goede aftersales en handig gratis behangsetje.

Veel keuze en de mogelijkheid om in de winkel het behang te bekijken in het echt. In de winkel zelf kan je opgeloste lijm kopen zonder klonten, wat zeer prettig werkt.

Van Heirseele Steven

Heel tevreden !!!

Zeer klantvriendelijk !!! Ik stuurde een mail en kreeg dezelfde dag al antwoord terug.

2 weken wachten omdat een behang uitverkocht is,vind ik iets te lang. maar waarschijnlijk ligt dit aan de fabrikant.

L Helder

Hier vonden we het behang dat we al een tijd zochten, en we ontvingen het snel. De kwaliteit is goed en hoewel we nog nooit eerder vinylbehang hadden gebruikt, ziet het resultaat er goed uit. De... Hier vonden we het behang dat we al een tijd zochten, en we ontvingen het snel. De kwaliteit is goed en hoewel we nog nooit eerder vinylbehang hadden gebruikt, ziet het resultaat er goed uit. De prijs viel heel erg mee

Goedkoop, ruim aanbod, behangsetje erbij

Misschien duidelijker aangeven hoe groot het patroon/print is zodat wij als klant ons beter kunnen voorstellen hoe het eruit zal zien. Of optie om full screen ware grootte te openen.