Bob

Wat een review site dit...

de shop is goed, snelheid van de levering (ik heb 3 keer besteld) slecht. Ik moest elke keer achter de bestelling aan....

wat een site dit (feedback company)
slechte reviews worden niet geplaatst. Je krijgt een reactie dat Behangwebshop 14 dagen de tijd krijgt om te reageren, vervolgens hoor je nooit meer wat.

Jose

Heel erg fijn en snelle levering

Zoeteweij

Prima. bestelling snel binnen. helaas kleurverschil, maar volgens klantenservice niets aan te doen. jammer.

snelle levering. concurrerende prijzen.

telefonisch in eerste instantie slecht te bereiken.

Slechte communicatie met de klant

uitgebreid assortiment

informatie omtrent vertraagde levering, en een evt. tegemoetkoming werd niet aangeboden

Goede keus en kwaliteit
Helaas wat leveringsproblemen hopelijk alles
binnenkort binnen.
Service na contact opnemen was goed.

Keus en service bij contact opnemen

Bij andere levering dan op website: graag op de hoogte houden nu moet ik er zelf om bellen

Marga Tromp

Duidelijke online shoo

Hans

Prima service en punctuele bezorging !

michel

Een woord : PERFECT!!

Corine

Kan hier geen mening over geven

Prijs voordeliger dan bijbedoeling behangwinkel

Alles was naar wens toch wil ik een opmerking meegeven. Nadat we de eerste rol haden geplaatst boven gedeelte. En daarna het onderste gedeelte bleek dat de rollen niet even breed waren waar door we... Alles was naar wens toch wil ik een opmerking meegeven. Nadat we de eerste rol haden geplaatst boven gedeelte. En daarna het onderste gedeelte bleek dat de rollen niet even breed waren waar door we op het einde een halve centimeter tekort kwamen en hier voor een hele baan moesten versnijden.

Zeer snelle en correcte service

snelle levering