gerda

Heel slecht,na een week maar eens gebeld waar het behang bleef. komen ze er ineens achter dat het het er niet meer is.

niet na een week pas bellen dat het behang er niet meer is.

E. Hens

Ruime keuze, perfecte service, gratis en snel geleverd. De kleur was in het echt mooier dan ik had verwacht.

Huysmans linda

Beoordelen voor er ee, levering is geweest, besteld 14 dagen geleden

Marian

Duidelijke website , genoeg keus , kreeg netjes een mail over de bezorging , en ik had mijn bestelling snel in huis.

Snelheid van afhandelen en duidelijkheid over bezorging.

Drie behangrollen besteld, waren razendsnel binnen. Toen bleek dat ik er 1 extra nodig had, heb ik even gebeld. Er werd gelijk voor me in het magazijn gekeken voor hetzelfde kleurnummer en toen... Drie behangrollen besteld, waren razendsnel binnen. Toen bleek dat ik er 1 extra nodig had, heb ik even gebeld. Er werd gelijk voor me in het magazijn gekeken voor hetzelfde kleurnummer en toen kreeg ik hem ook nog eens opgestuurd VOOR ik betaald had. Dat vertrouwen maak je tegenwoordig niet zo vaak meer mee. Behang hangt prachtig, mooie kwaliteit.

Serge Van Aerschot

SUPER!! SNELLE LEVERING.

Prima, overzichtelijke site en snel geleverd.

Snelle service, mooi behang

Heel handig dat je het aantal rollen met de rekentool kunt bepalen

Bij behang werd een basisbehangset meegeleverd. Deze kon ik niet gebruiken voor het bestelde behang. Lever geen set mee, of lever iets bruikbaars mee.