Marjanne Hurks

Er was beloofd dat ik een gratis basis behangset zou ontvangen bij de rollenbehang die ik gekocht heb, maar dat zat er niet bij toen het pakket werd geleverd. Toen gebeld en het zou nageleverd... Er was beloofd dat ik een gratis basis behangset zou ontvangen bij de rollenbehang die ik gekocht heb, maar dat zat er niet bij toen het pakket werd geleverd. Toen gebeld en het zou nageleverd worden. Ik moet het nog steeds ontvangen.

Website is goed maar de service is niet wat er beloofd was.

Datgene doen wat beloofd wordt. Ik wacht nog steeds op het gratis basis behangsetje.

Fijne webshop. Snelle reactie en bezorging. Alles correct.

snelle levering

Onze levering is na 2 weken nog niet geleverd. De 1ste bestelling kwam na 3 werkdagen, en nog steeds wachtende op bestelling 2. Zo gaat behangen traag vooruit. Vriendelijk personeel maar tevergeefs... Onze levering is na 2 weken nog niet geleverd. De 1ste bestelling kwam na 3 werkdagen, en nog steeds wachtende op bestelling 2. Zo gaat behangen traag vooruit. Vriendelijk personeel maar tevergeefs nog niets in orde.

De Koninck

Zeer vlot verloop van bestelling en levering.

Super!

snel en handig

neen

Deels goed deels slecht zie onder

Snelheid van beantwoording email na eerste vraag.

Er werd ons gezegd dat de levering van ons product 3-5 dagen zou duren. Wij stelden deze specifieke vraag omdat wij het behang nodig hadden voor het weekend. Na 5 dagen hoorden wij dat het niet... Er werd ons gezegd dat de levering van ons product 3-5 dagen zou duren. Wij stelden deze specifieke vraag omdat wij het behang nodig hadden voor het weekend. Na 5 dagen hoorden wij dat het niet geleverd kon worden en dat het pas de week erna geleverd zou worden. Dat was erg vervelend en slecht. Op een andere manier aan het behang komen kon toen niet meer.

Dit was de eerste keer dat ik bestelde en ik zal dit in de toekomst zeker nog doen

Ok

Alles ok

Ivanca Van Duijn

Corvers Martine

Super en zeer snelle en correcte levering ook op de wepsite komen de kleuren goed overeen met de bestelling. Ik ben zeer tevreden.