Zeer goed

Info over levering en of track & trace code sneller ontvangen.

Susanne

Goede website en snelle afhandeling van de bestelling. Zeer tevreden ook over het resultaat van mijn behang!

Rob.Kok

Uitstekende service en klantvriendelijkheid.

Het behang wat we besteld hadden was achteraf niet de kleur die we voor ogen hadden,maar na telefonisch contact teruggestuurd en andere kleur opgestuurd gekregen zonder nogmaals verzendkosten te... Het behang wat we besteld hadden was achteraf niet de kleur die we voor ogen hadden,maar na telefonisch contact teruggestuurd en andere kleur opgestuurd gekregen zonder nogmaals verzendkosten te hoeven betalen. Grote klasse.

Goed verpakt, fijn extra materiaal (actie), mooi resultaat

Snelle verzending. Mooi behangpapier. Ga hier nog kopen

Snel en niet duur

Patrik uit België

Alles perfect en snel afgehandeld, binnen de 2 dagen ontvangen in België.

Na een keuze te hebben gemaakt uit het ruime en overzichtelijke assortiment aan voordelige behangen, moeiteloos een bestelling heb geplaatst en geen enkele hinder heb ondervonden bij de... Na een keuze te hebben gemaakt uit het ruime en overzichtelijke assortiment aan voordelige behangen, moeiteloos een bestelling heb geplaatst en geen enkele hinder heb ondervonden bij de betalingsprocedure en ontvangst, ben ik zeer tevreden over Behangwebshop.nl .

Extra sterke punten van dit bedrijf zijn o.a. een ruim assortiment, klantgerichtheid, tijdige levering en de verkoop van kwalitatief goede producten tegen een voordelig tarief.

Wellicht zou de zoekfunctie kunnen worden verbeterd door tevens op productcode te kunnen zoeken.

renske

Veel leuze op de site, zowel in hoge als lage prijsklasse. Het bereken van het aantal rollen is erg handig, vooral als je behang met motief hebt! Ook het automatisch advies voor de lijm was erg... Veel leuze op de site, zowel in hoge als lage prijsklasse. Het bereken van het aantal rollen is erg handig, vooral als je behang met motief hebt! Ook het automatisch advies voor de lijm was erg prettig. In het winkelwagentje zagen we dat we ook een gratig basis behangset erbij kregen. Fijn want nu hoefde dit niet meer apart gekocht te worden! Kortom weg tevreden klanten!

Veel keuze, snelle levering, mogelijkheid voor het bereken van het aantal rollen, gratis basis behangset

Prima geholpen

fijne website

meer info als bestelling later komt

Zeer goede ervaringen met de behangwebshop. Site is zeer overzichtelijk. Omdat we te weinig behang hadden besteld even telefonisch contact gehad en het behang de volgende dag al in huis! Uitstekende... Zeer goede ervaringen met de behangwebshop. Site is zeer overzichtelijk. Omdat we te weinig behang hadden besteld even telefonisch contact gehad en het behang de volgende dag al in huis! Uitstekende en snelle service.

Goede kwaliteit behang. Service is uitstekend.

Zo doorgaan!