W. Flokstra

Fijne website, foto's van een wand met het gekozen behang geven een goed idee hoe het behang eruit ziet op een groter vlak. Ontzettend gemakkelijk en snel.

Snelheid van de levering

Postcode/huisnr. controle in het bestelprogramma. Ik had zelf een tikfout gemaakt in mijn huisnummer (niet bestaand huisnummer in mijn straat) en dat is me niet opgevallen. Had voorkomen kunnen... Postcode/huisnr. controle in het bestelprogramma. Ik had zelf een tikfout gemaakt in mijn huisnummer (niet bestaand huisnummer in mijn straat) en dat is me niet opgevallen. Had voorkomen kunnen worden met postcode/huisnr. controle

Zeer tevreden en een snelle levering

E.D. Bakker

Snel en goed

Lisette

Alles correct en vlot verlopen en prima kwaliteit van behangpapier!

Suzanne Polinder

Ik heb erg goede ervaringen met behangwebshop.nl. Goede website en erg snelle levering, wat natuurlijk heel prettig is als je aan het klussen bent! kortom, ga zo door!

Goede duidelijke website. Goede zoek mogelijkheden voor als je speciaal soort behang wilt (e.g. rood voor kinderkamer).
Snelle service!

Prima service en duidelijke website

Bestellen ging erg eenvoudig maar de informatie over moment van leveren kan beter. Tussen het moment van bestellen en de ontvangst van de track-tracecode zat best wat tijd terwijl het product... Bestellen ging erg eenvoudig maar de informatie over moment van leveren kan beter. Tussen het moment van bestellen en de ontvangst van de track-tracecode zat best wat tijd terwijl het product normaal leverbaar was en nergens bleek uit dat er aan mijn bestelling gewerkt werd.

Ilse minnaert

Zeer tevreden ,snelle levering en superbehang van Pip studio!

Renita

Behang besteld via behangwebshop, geen klachten, goede levering, behang was zoals ik had verwacht, gewoon zoals het hoort!

Lescur Iris

Supersnelle levering en het overvloed aan keuze trokken me zeker aan, bedankt

overvloed van keuze, betaalmogelijkheid, supersnelle levering