Abyseth

Heel slecht, 17 dagen na de bestelling en ik heb nog niks ontvangen. Na de bestelling heb ik een bevestiging gekregen, maar daarna had ik geen update gehad.

Kim

Goede ervaring gehad met het bedrijf. Ik zou hier in de toekomst zeker nog eens bestellen. Snelle levering, producten komen overeen met de afbeeldingen en omschrijving en de aangeboden kortingen... Goede ervaring gehad met het bedrijf. Ik zou hier in de toekomst zeker nog eens bestellen. Snelle levering, producten komen overeen met de afbeeldingen en omschrijving en de aangeboden kortingen zijn erg fijn!

De aangeboden producten op de website komen overeen met de werkelijkheid. De plaatjes zijn in overeenstemming met de daadwerkelijke producten. Daarnaast was de levering erg snel. Het was fijn om 10%... De aangeboden producten op de website komen overeen met de werkelijkheid. De plaatjes zijn in overeenstemming met de daadwerkelijke producten. Daarnaast was de levering erg snel. Het was fijn om 10% korting te ontvangen bij de bestelling.

yolanda heyman

Eerste levering erg vlug ontvangen, goede kwaliteit..ben tevreden hele mooie kleuren

eerste bestelling 2è afwachten heb nog niets ontvangen,

Joey Weemering

Handige website ruime keuze en betaalbaar behang

makkelijke website en ruime keuze

meer email contact over levering zou prettig zijn

marianne flink

Alleen maar positive debating,snel,goed en correct

Er is niets negatiefs te melden

Goed en correct

Veel keus super mooi behang gratis behangsetje

meerdere betaal manieren ? sneller bank bekijken op binnenkomende betalingen waardoor levering sneller kan.

veel keuze

Op de website staat niet over levertijd.