Honey

Zeer positie, topbehang, topservice

Ik kreeg zonder enige moeite staaltjes opgestuurd, toch belangrijk voor de kleur en productbeoordeling. Spullen waren er snel, het behang zit er prachtig op, zeer content, voor herhaling vatbaar!

Er zit een soort gladstrijkplaat bij het behangpakket maar die beschadigd het behang, vooral als het een reliefje heeft. Na een baan heb ik hem aan de kant gelegd en de gladde hand gebruikt. Dan... Er zit een soort gladstrijkplaat bij het behangpakket maar die beschadigd het behang, vooral als het een reliefje heeft. Na een baan heb ik hem aan de kant gelegd en de gladde hand gebruikt. Dan zitten er ook twee borstels bij, maar ik wist niet waar ik die voor moest gebruiken... kortom... dat pakket kan iets beter afgestemd, uitgelegd.

Catja Maessen

Behang, WELK BEHANG?

makkelijk om te bestellen

2 weken geleden besteld, geen behang, geen antwoord op mails, geld weg. Behang staat al 2 weken als "op voorraad" met een levertijd van 1-3 dagen. Echter pas na een eigen telefoontje (na 5 dagen)... 2 weken geleden besteld, geen behang, geen antwoord op mails, geld weg. Behang staat al 2 weken als "op voorraad" met een levertijd van 1-3 dagen. Echter pas na een eigen telefoontje (na 5 dagen) horen we dat het nog vanuit Engeland moet komen. Site is nooit aangepast tot "NIET op voorraad". Te beroerd om klanten te bellen. Als ze slim waren belden ze de klanten voordat ze ongeduldig (lees boos) worden. Tip: Foutje? bel klant, geef optie of ze willen wachten of het geld terug willen. Nu voel ik me opgelicht. Zal langzaamaan Paypal maar eens vragen of ze mijn geld terug geven, want van "Lul de Behanger" verwacht ik niets. Heb mijn hele huis nog te behangen, maar ik ga de volgende keer maar lokaal winkelen. Gemiste kans!

pascal

Perfecte en complete levering tegen een lage prijs,heel leuk de gratis behangset

stien van Beek

Goede ervaring, alles correct en snelle levering

snel en duidelijk

geen idee

shireen de winter

Prima prijzen, prima website. geen op of aanmerkingen! leuk ook dat gratis behang setje

Prima, goede kwaliteit.
Eerst week de kleur wel af van het plaatje op internet. Later is er een andere foto geplaatst.

Uiteindelijk wel tevreden met het setje behangpapier en de lijm. Toch waren we teleurgesteld dat jullie ons niet op de hoogte brachten van de vertraagde levering.

Goede website, vlotte aankoop

Op de website stond levertijd 2 à 3 werkdagen. Omdat het behangpapier dat we hebben besteld uit voorraad was hebben we 8 werkdagen moeten wachten. We hebben zelf moeten bellen om te achterhalen wat... Op de website stond levertijd 2 à 3 werkdagen. Omdat het behangpapier dat we hebben besteld uit voorraad was hebben we 8 werkdagen moeten wachten. We hebben zelf moeten bellen om te achterhalen wat er aan de hand was. De volgende keer graag verwittigen zodat wij weten waarom het zo lang duurt.

P.Kuijper

Een super snelle levering, alles zat keurig verpakt en kon niet beschadigen. Al met al zeer tevreden. Behang zat er ook snel en makkelijk op. Helemaal blij ermee!!!

Snelle levering, keurig verpakt.

Annette

Overzichtelijk site en een héle snelle levering. Zou het de volgende keer zo weer doen.