Snel en goed

Levering

Freddy gallant

Artikel beantwoord aan onze verwachtingen

Beleefde telefoniste

Bij aflevering en niet direct het juiste huis gevonden, kon de chauffeur niet echt hartelijk zijn !

H. van Hattum

Snelle en adequate service na de bestelling

gewoon ontzettend snelle en klantvriendelijke service

geen enkele

monique verhaeghen

Het was de eerste keer maar zeker niet de laatste.

Snelle correcte levering

Behang besteld en deze is prima geleverd

Kim

Super!

Geen verzendkosten
Gratis lijm en behangset
Snelle verzending

Niet

Prima website, heb alleen lang op het bestelde product moeten wachten. Heb zelf nog een mail gestuurd waarom het langer duurde. Toen kreeg ik wel antwoord. Jammer dat ze niet uit zichzelf een mail... Prima website, heb alleen lang op het bestelde product moeten wachten. Heb zelf nog een mail gestuurd waarom het langer duurde. Toen kreeg ik wel antwoord. Jammer dat ze niet uit zichzelf een mail stuurde dat het product niet op voorraad was.

A. Loos

Snel en accuraat.

Karl

Tot aan de levering gaat alles goed. 1 van de 3 bestelde rollen behang was een misprint/slechte rol.
Aangegeven dat ik nieuwe rol wilde hebben en of het mogelijk was een andere behangrol met afwijkend badnummer om te ruilen met een. Nieuwe rol opgestuurd gekregen zonder schriftelijke bevestiging/afspraak/communicatie. Rol geleverd op verkeerde adres gekregen. (factuuradres ipv bezorgadres). Geen antwoord gekregen op openstaande vraag of een rol met afwijkend badnummer omgeruild kan worden.

Prijs/levertijd

After sales/communicatie; onduidelijke retourprocedure, lage reactiesnelheid; klantverzoeken maar deels uitvoeren.
Misschien meer resources inzetten voor afhandeling klantvragen?