Jeroen

Goeie snelle levering goeie kwaliteit prijs verhouding.

goeie en snelle levering

die zijn er niet

Ramona Hemmes

Uitstekende service !!!!!!

Ruim assortiment, goede prijs, levertijd 1 week (geen verzendmail tussendoor, dus 'ineens' is het er).

Prijs
Korting in winkelmandje

Tussentijdse info over levering

Duurt erg lang voordat de bestelling geleverd wordt. Na een ingediende klacht wordt regelmatig beloofd terug te bellen, maar dit gebeurt bijna niet. Ook wordt je niet op de hoogte gehouden van de... Duurt erg lang voordat de bestelling geleverd wordt. Na een ingediende klacht wordt regelmatig beloofd terug te bellen, maar dit gebeurt bijna niet. Ook wordt je niet op de hoogte gehouden van de afwikkeling van de klacht. We zijn nu ruim 6 weken verder en ik heb nog steeds geen goed product ontvangen.

Zijn aardig aan de telefoon

Je wordt nooit teruggebeld (terwijl dit wel beloofd wordt)

Bestelling makkelijk online verlopen. Opvolging van de levering kan wel een heel stuk beter. Wij hebben 2 weken geleden besteld en nog altijd niets vernomen of ontvangen.

- meer duidelijkheid over verloop van levering (track & trace?)

De Smedt Karen

Lange levertijd, op website stond vermeld 3 dagen, ondertussen al 2 weken op bestelling aan het wachten. Wel veel keuze, zoveel keuzes kan je niet vinden in behangwinkels. Had graag nog meer behang... Lange levertijd, op website stond vermeld 3 dagen, ondertussen al 2 weken op bestelling aan het wachten. Wel veel keuze, zoveel keuzes kan je niet vinden in behangwinkels. Had graag nog meer behang bijbesteld, maar levertijd is te traag om te kunnen doorwerken in ons huisje.

Zeer uitgebreid assortiment

Op website staat vermeld levering binnen de 3 dagen. Momenteel ben ik al 2 weken op mijn bestelling aan het wachten.

nee

nee