Prima prijs-kwaliteit (o.a. vanwege korting en gratis verzending) en snelle levering. Heel prettig dat de basis behangset meegeleverd werd, zodat we daar niet apart voor naar de winkel hoefden.

Goedkoper dan andere behang-webshops en erg handig is de gratis basis behangset.

Als voor (bepaald) behang korting geldt, dan de lagere prijs al weergeven bij product i.p.v. pas bij de afrekening (dan zien mensen eerder dat het goedkoper is).

Henk Wolters

Onze ervaring met het bedrijf is zeer goed.

Alles loopt goed.

Nee

Prima bedrijf om zaken mee te doen

michauxmilou

Fantastisch

veel keuze

Snelle levering, prima service!

snelle levering
geen verzendkosten
goede service

Levering duurde heel lang, kreeg telkens een ander antwoord van de klantenservice waarom het zo lang duurde, na een mail dat ik mijn bestelling dan zou annuleren kon het ineens wel allemaal en had... Levering duurde heel lang, kreeg telkens een ander antwoord van de klantenservice waarom het zo lang duurde, na een mail dat ik mijn bestelling dan zou annuleren kon het ineens wel allemaal en had ik de dag erna mijn bestelling, raar toch dat het dan ineens wel snel kan

na 2 weken, 3 mails en 3 telefoontjes eindelijk mijn bestelling aangekregen, blijkbaar was er iets niet binnen van de leverancier maar hier kreeg ik geen info over, de opvolging van een bestelling... na 2 weken, 3 mails en 3 telefoontjes eindelijk mijn bestelling aangekregen, blijkbaar was er iets niet binnen van de leverancier maar hier kreeg ik geen info over, de opvolging van een bestelling beter doorbrieven naar de klant zou een hele verbetering zijn

Katrien Tys

Twee maal behang gekocht en binnenkort nog meer

Een grote hoeveelheid behang.

H.E. Vreeken

Mijn ervaring is goed, ik kon het juiste behang vinden waar naar ik op zoek was. de kwaliteit is prima, en klantvriedelijkheid staat hoog in het vaandel.

kwaliteit, slimme actie met gratis behangset, aanbieden wat er bij alleen behang komt kijken(plaksel, behangset enz)

hou meer op de hoogte over de levering,
blijf leuke acties houden

Prima, snelle levering en makkelijk bestellen.

Gertjan boots

Geweldig!snelle service, en goede kwaliteit