Snelle levering en goede service!

Gebeld voor een stukje proefbehand, netjes toegestuurd gekregen.
Gebeld voor een stukje proefbehand, netjes toegestuurd gekregen.
Twee rollen steigerhoutbehang besteld en binnen 2 dagen netjes geleverd gekregen. Werd via de mail top op de hoogte gehouden en ben ontzettend blij met het behang!
Alles top geregeld!!

Irma

Goede service en een nette levering.

Als de mail komt met de geplaatste bestelling, zou ik het fijn vinden als er een tijdbestek van levering bij zou staan

DEGRYSE JAN

GEEN REACTIE VANUIT BEDRIJF OP NIET LEVEREN GOEDEREN

MOOIE WEBSITE

OP WEBSITE STOND DAT GOEDEREN OP VOORRAAD WAREN. ZELF MOETEN NU REEDS 3X BELLEN NOG ALTIJD NIET GELEVERD

rob

Positief

Ik heb tot 3x toe geprobeerd om met Pay pal te betalen en dit lukte niet.

Geen goede ervaring: op de website stond dat onze behangrol op voorraad was en binnen 2 werkdagen leverbaar. Dit bleek niet zo te zijn. Ik heb hier zelf 2 x over moeten bellen. Liever graag eerder... Geen goede ervaring: op de website stond dat onze behangrol op voorraad was en binnen 2 werkdagen leverbaar. Dit bleek niet zo te zijn. Ik heb hier zelf 2 x over moeten bellen. Liever graag eerder een belletje van jullie kant met meer info!

Ik werd wel vriendelijk geholpen aan de telefoon toen ik belde over de lange levertijd.

Graag meer info over hoe te behangen met welk behangsoort. De knop 'verwerkingsvoorschrift' doet het niet op de website. Nu hebben wij op een andere website behanginformatie moeten zoeken.

Heel fijn behang. Snelle levering en een mooi resultaat. Heel erg tevreden!