dat de verzendkosten bij retourzending voor eigen rekening zijn. Het betekend nu voor mij dat ik na het bestellen van een nieuwe rol behang ( waarbij het bedrag niet hoog genoeg is om geen... dat de verzendkosten bij retourzending voor eigen rekening zijn. Het betekend nu voor mij dat ik na het bestellen van een nieuwe rol behang ( waarbij het bedrag niet hoog genoeg is om geen verzendkosten te hoeven betalen) ik nu bij en de retourverzending en de nieuwe bestelling verzendkosten moet gaan betalen. Tja dan wordt het toch nog een duur behangetje.

Snel en good, kwaliteit van het behang zoals verwacht!

Prettig, snelle levering..... duidelijke site

Redelijk snelle maar goede service. Duidelijke website en overzicht van de verschillende behangsoorten en prints. Op sommige foto's is het behang echter slecht te zien. Maar verder goed bedrijf!!... Redelijk snelle maar goede service. Duidelijke website en overzicht van de verschillende behangsoorten en prints. Op sommige foto's is het behang echter slecht te zien. Maar verder goed bedrijf!! Goed te vinden en eenvoudig in gebruik!

Goede service, duidelijke website met mogelijkheden. Goede omschrijving van het product. Snel en eenvoudig te vinden

Foto's van het behang op de muur zijn leuk maar soms slecht te zien, jammer, zeker als dit de enige foto van het behang is.
Levertijd is wel lang, maar dat is misschien omdat we tegenwoordig...
Levertijd is wel lang, maar dat is misschien omdat we tegenwoordig gewent zijn aan alles de volgende dag in huis te hebben.

Snelle levering, mooi behang en de gratis behangset!

snelle levering

Prima website en snelle service

Assortiment

Rene Michiels

***PERFECT**

Lou Bogaers

Heel goed! snelle levering, behang was prachtig en de gratis bijgeleverde producten (lijm en borstels etc) zijn ook top, scheelt geld en alsnog een bezoek aan de bouwmarkt!??

alles

Erg tevreden, snelle levering.

Snelle levering.