astrid

Groot assortiment, snelle en correcte levering

groot assortiment tegen prima prijs

Héél blij en aangenaam verrast! Héél goede service waarvoor dank!!

Goede ervaring.
Snel verzenden

Maas

Snelle levering, scherp geprijsd.

Het zou handig zijn om dingen op te kunnen slaan, nu moet je telkens terug zoeken als je bv iets aan je partner wil laten zien.

Peter Stasse

Een aantal keren behang besteld en prima op tijd geleverd, van goede kwaliteit met leuke attenties, dus top !

Keer

Prima, bestelling duurder wel iets langer dan verwacht en ik moest zelf bellen. Ik werd niet (automatisch) op de hoogte gehouden over de bestelling/ aflevering.
Op de website vond ik stukken...
Op de website vond ik stukken behang vaak aan de kleine kant, waardoor je niet goed een totaalbeeld van een behang kon krijgen.

Veel keus, originele designs en gemak van buiten kantooruren bestellen vanuit huis.

Zie eerder beschrijving; advies beter totaal beeld te geven van een design van een behang.

Prima site met heel veel keuze. Correcte levering. Ik ben superblij met het mooie behang!

Lieve

Perfecte service !!

kan niet beter

momenteel niet

Ron Vree

Het heeft enige tijd gedurig voor ik het fotobehang had ( 12 dagen ), wat mij iets te lang duurde maar heb het toch gekregen.
Enige nadeel vindt ik dat ze zowel op de site als bij aflevering...
Enige nadeel vindt ik dat ze zowel op de site als bij aflevering geen informatie staat wat voor behangers lijm je moet gebruiken of welke ze adviseren.
Voor de rest blij met het behang en het hangt inmiddels op de muur en bevalt met de dag beter.

Makkelijk te vinden via Google en een ruime keuze

Als iets niet te leveren is een snellere reactie en niet nadat ik gebeld heb zeggen u stond op de lijst om terug gebeld te worden, en informatie welke lijm bij welk product nu was het een hele klus... Als iets niet te leveren is een snellere reactie en niet nadat ik gebeld heb zeggen u stond op de lijst om terug gebeld te worden, en informatie welke lijm bij welk product nu was het een hele klus om te vinden welke lijm bij foto behang moet gebruikt worden.