E. Spijker

Goede service, snelle levering! En zeker ook goedkoper dan in de winkel..

Jean-Pierre Duijsens

Prima! Snelle levertijd en goede info op de website.

Snelle levertijd

De info op de verpakking kwam niet overeen met mijn bestelling. Dit leidde tot enige verwarring.

jeannine

Ik was tevreden

het vergrootte staal van het papier zou wat groter zijn dan kan men beter uitzoeken

Voor dag en Dou Flexibele Kinderopvang

Te laat geleverd, niet volledig geleverd, onduidelijkheid over welke rollen behang er nu wel en niet in de doos zaten. Mijn woord tegen dat van behangwebshop. Niet serieus genomen door medewerker... Te laat geleverd, niet volledig geleverd, onduidelijkheid over welke rollen behang er nu wel en niet in de doos zaten. Mijn woord tegen dat van behangwebshop. Niet serieus genomen door medewerker 'ik zou nog maar eens goed in de doos kijken want die rol zit er echt in'.. Dat zat hij niet. Geen pakbon. Afspraken over afleveradres zijn niet nagekomen. Ik bestel nóóit weer bij dit bedrijf. Het zijn de wat goedkopere facturen t.o.v. de plaatselijke behangspeciaalzaak niet waard. Wat een ergernis!

nee

Er valt veel eer te behalen in klantvriendelijkheid. Het bijvoegen van pakbonnen bij een bestelling zou ook veel schelen.

Annelies De Wolf

Positieve eerste kennismaking!

- lage prijs, ook voor België
- klantvriendelijk ( door borstels en breekmes mee te verzenden)

Alles naar wens!

Snelle service, veel keuze, goedkoop.

veel keuze, snelle levering, goeie service.

behang wat over is terug mogen sturen.

Prima site

terugkoppeling en nieuws over het verloop van de bestelling. Na de rekening hebben we bijna twee weken niets vernomen,

Super snel.
Ik had mijn order binnen een paar dagen in huis.