Behangshop heeft een snelle levering, gratis behangsetje is super. Het vliesbehang dat ik bestelde vond ik aanvankelijk dun lijken maar het was erg fijn behang om mee te werken, je ziet geen naden... Behangshop heeft een snelle levering, gratis behangsetje is super. Het vliesbehang dat ik bestelde vond ik aanvankelijk dun lijken maar het was erg fijn behang om mee te werken, je ziet geen naden meer. Aanrader.

Behangsetje dat er gratis zij geleverd wordt.

Ik heb een keer behang en een keer deurstickers gekocht.

Meedenken toen in eerste instantie de kleur van het behang tegenviel.

Lucia Frans

Ik heb een fotobehang aangekocht op 2 mei 2014. op de website stond dat dit voorradig was en dat het binnen de 4 dagen geleverd zou worden. het is nu 16/05 en het behang is nog steeds niet geleverd... Ik heb een fotobehang aangekocht op 2 mei 2014. op de website stond dat dit voorradig was en dat het binnen de 4 dagen geleverd zou worden. het is nu 16/05 en het behang is nog steeds niet geleverd !!! waardoor de werken bij ons stilliggen. Ik heb reeds 2 x telefonisch contact opgenomen ! ze hebben mij beloofd dat ik het deze week ging hebben, maar het is nu vrijdag en ik heb nog steeds niets ontvangen ! Ik was zo opgetogen over jullie website en hetgeen jullie aanbieden, dat ik jullie al had aangeprezen bij andere mensen, nu echter moet ik mijn mening wijzigen. Ik hoop alsnog dat ik de bestelling vlug zal krijgen !

Rene Michiels

Behang maandag besteld en dagje later werden deze al geleverd!! Super!!

Marijke

2 rollen kinderbehang besteld. Op de site stond levertijd van 1 week, maar we hadden het de volgende dag al in huis!! Helaas waren beide rollen tijdens verzending licht beschadigd aan de zijdes.... 2 rollen kinderbehang besteld. Op de site stond levertijd van 1 week, maar we hadden het de volgende dag al in huis!! Helaas waren beide rollen tijdens verzending licht beschadigd aan de zijdes. Gebeld en werd zeer netjes te woord gestaan door een supervriendelijke dame. Er werden mij 2 nieuwe rollen toegezegd die ik wederom de dag erna al in huis had. Dit keer onbeschadigd. De 2 beschadigde rollen kon ik terug sturen. Het geld voor de retourzending stond binnen een dag op mijn rekening. Hartstikke bedankt voor de service!!

Service

Het enige wat eventueel zou kunnen is een plastic kapje o.i.d. over de zijkanten van het behang om eventuele transportschade te voorkomen.

Caroline

Maakt alle beloftes waar,heldere productinformatie, snelle levering, alles zeer correct.

Lisette Pullens

Snelle en goede levering!
Met daarbij behang set gratis, wij zijn dik tevreden!

Ruim assortiment, goede berekening dus je koopt niet teveel of te weinig.

Geen!

Prima, geen op of aanmerkingen

snel, makkelijk, klantvriendelijk

nee