Peter Boodts

Zeer vlot toegankelijk

goede omschrijving avn het product, rekentool is handig en voorbeeld fotos geven goede impressie van hoe het eruit zal gaan zien

Cp ‘tHart

Na plaatsen van order geen info gehad. Telefonisch contact gehad, werd fijn geholpen.

Behang is voordeliger dan elders.

Bezorging was eerder dan we hadden aangegeven. Had er graag een info over gehad ivm ontvangen van order om thuis te zijn.

Elske

Mooi behang. Goede prijs. Ik vond alleen de levertijd erg lang. We hadden op maandag besteld. Woensdag en donderdag kwam een bedrijf schilderen en behangen. Het behang kwam helaas pas op vrijdag dus... Mooi behang. Goede prijs. Ik vond alleen de levertijd erg lang. We hadden op maandag besteld. Woensdag en donderdag kwam een bedrijf schilderen en behangen. Het behang kwam helaas pas op vrijdag dus ligt hier nog in de rol te wachten tot we het zelf gaan doen. (Ligt ook aan onszelf, er staat ook 3 werkdagen, maar toch viel ons dit tegen)

Duidelijk en alles goed te vinden

Cor Adriaens

Goede service snelle levering

Device

Milou

Netjes geleverd, maar helaas niet binnen de levertijd die stond aangegeven op de website. Ruim een week later pas het product ontvangen.

Netjes verpakt

Levertijd op website aanpassen en zelf contact opnemen met klant om te informeren over langere levertijd

Cora Boelsma

Goed, snel geleverd

snelle levering, mooi behang

Tine Roelens

Behangwebshop

Snelle levering, goede service, goed ingepakt.

Commentaar van mensen die al met het behang of het merk hebben gewerkt.

Huub van Breugel

Was goed

Was goed te lezen

Louise Heusdens

Snelle service en duidelijke communicatie over de levering die wat vertraagd was.

op de hoogte brengen dat een levering wat langer duurt

voor nu geen

Robin Brundel