Rijswijk

Op donderdagmiddag half 5 behang besteld, op vrijdagochtend ontvangen. Topsnelheid en prima verpakt! Mocht er een volgende x zijn dat wij weer gaan behangen zullen wij als eerste bij behangwebshop... Op donderdagmiddag half 5 behang besteld, op vrijdagochtend ontvangen. Topsnelheid en prima verpakt! Mocht er een volgende x zijn dat wij weer gaan behangen zullen wij als eerste bij behangwebshop gaan kijken.

Tevreden.

Overzichtelijke site, snelle service.

Betere foto's van het behang, meer waarheidsgetrouw.

Prima behang, simpel aan te brengen, staat fantastisch!

Toelichting; in eerste instantie verkeerde poster ontvangen . deze teruggestuurd op eigen kosten . snel weer de goede in huis en kosten zijn vergoed! Goede service!!

afspraak nakomen!!

nee

Tweemaal behang besteld. Goede service voor het ruilen.

Julia Schreuter

Alles is duidelijk aangegeven en een hele snelle levering!

Nee

Wilca Migchelsen

Uitstekend geen andere omschrijving.

alles wordt gewoon netjes uitgevoerd

niet echt.

Heb hier 2 behangrollen besteld voor de gang. Het bestellen ging prima, echter de rollen waren niet op voorraad. Hierover werd niet direct gecommuniceert. Na een belletje, waar ik zeer... Heb hier 2 behangrollen besteld voor de gang. Het bestellen ging prima, echter de rollen waren niet op voorraad. Hierover werd niet direct gecommuniceert. Na een belletje, waar ik zeer vriendelijk te woord werd gestaan, kwamen de rollen aan.

What you see is what you get.
Vriendelijk personeel.
Goede acties.

Bij niet op voorraad beter communiceren.