B. Brunnekreef

Prettige eerste ervaring; ging snel en behang is goed geleverd. Fijn dat het een compleet pakket is met plaksel en verwerkingsmateriaal.

Snelle levering, goede heldere website

snelle levering, fijne behangset meegeleverd.

het zou mooi zijn als er bij de meest bestelde behangsoorten een foto wordt geplaats van een muurtje waar dit behang op zit.

Hans Eijgenraam

Veel keus tegen scherpe prijzen

Tevreden klant.

Duidelijk en snel.

Nee

Erika

Vlotte service en levering. Heel tevreden.

Snelle levering, kwaliteitsproducten

Yvonne van Wijngaarden

Snelle levering, goede service, fijne website, helaas alleen de foto van het geleverde product niet geheel duidelijk. Behang was groen en op de plaatjes zag het meer uit als blauw. Evengoed een mooi... Snelle levering, goede service, fijne website, helaas alleen de foto van het geleverde product niet geheel duidelijk. Behang was groen en op de plaatjes zag het meer uit als blauw. Evengoed een mooi resultaat gelukkig!

K. Verheyden

Ik betaalde direct na mijn bestelling het verschuldigde bedrag d.m.v. telefonische overboeking.
Toen ik na 5 dagen belde omdat ik de bestelling niet binnen had, werd dit gelijk uitgezocht en had ik de bestelling de volgende dag binnen.

reactiesnelheid

Behang, veel goedkoper dan op andere plekken besteld. Snelle levering, prettig op de hoogte gehouden via email.

Snelheid, makkelijk betalen

?

brenda

Heeeeel goed

snelle levering een prijs kwaliteit zalig om zo online te kopen dank u

blijf zo verder doen