Tineke

Snelle service en vriendelijk geprijsd en grote collectie !!

Super dat er gereedschap voor het behangen bij de bestelling gevoegd word. Ben heel tevreden en vind de prijzen geweldig !!

geen tips

geurts

Goed,fijn dat je sommige spulletjes erbij kreeg. de levering was ook precies op tijd, 3 dagen. mss zit daar een verbeter puntje

makkelijk te bestellen

snellere levering

Ik heb behangpapier besteld en na twaalf dagen wachten heb ik een mail gestuurd waar mijn bestelling bleef. Ik heb onmiddellijk antwoord gehad dat er niet geleverd kon worden. spijtig dat ik eerst... Ik heb behangpapier besteld en na twaalf dagen wachten heb ik een mail gestuurd waar mijn bestelling bleef. Ik heb onmiddellijk antwoord gehad dat er niet geleverd kon worden. spijtig dat ik eerst zelf moest mailen voor ik hierachterkwam. Nu nog wachten op de terugstorting van mijn betaling.

nee

track en trace

Zahira

Snelle en correcte levering. Zal vaker gebruik maken van jullie site en top service!

Wendy Simons

Duidelijke site, snelle levering.

Heb ik niet.

Een snelle en correcte afhandeling van onze bestelling. Het behangpapier is prachtig en van zeer goede kwaliteit.

Uitstekend, voor herhaling vatbaar en zeker aanrader voor vrienden en kennissen!

prijzen goedkoper dan in winkel
snelle levering
correcte informatie
een extraatje erbij (in mijn geval behangersset)

bij goederenkeuze misschien een tussen saldo geven zonder in de winkelmand te hoeven nakijken en zonder dat deze dan moet gewist..
(is wenselijk doch niet echt noodzakelijk)

Holub Rastislav

Zeer tevreden

Goede en prima service.

Karin

In 1 woord SUPER!

Duidelijke site en zeer snelle levering!
Echt TOP! Zeer goede producten!

Geen.