antoon rommelaere

Was heel verrast over de goede behandeling van de bestelling en de rapte van levering

goede behandeling van de bestelling

zie geen verbetering mogelijk alles ok

Makkelijk, duidelijke website. Mooi en groot assortiment. Goede levering.

Goede prijs kwaliteitverhouding. Geen verzendkosten bij bepaald bedrag maakt dat je sneller geneigd bent online te bestellen.

LIa Guit

Alles zoals op de site wordt beloofd. Snelle levering en telefonisch goed bereikbaar met betrouwbare info.

Slecht. Duur behangpapier besteld dat zeer slecht bleek van kwaliteit. Heb hiervoor een mail gestuurd. In eerste instantie kwam er reactie met de vraag om een foto door te sturen. Dit heb ik... Slecht. Duur behangpapier besteld dat zeer slecht bleek van kwaliteit. Heb hiervoor een mail gestuurd. In eerste instantie kwam er reactie met de vraag om een foto door te sturen. Dit heb ik gedaan. Daarna geen enkele reactie meer, ondanks verschillende mails.

fabienne

Veel keuze, en snel bezorgd.

Snelle service en veel keus.

Bij navraag toen mijn eerste bestelling niet naar wens was bleek dat ik 3 voorbeeldjes kon krijgen. Superhandig en zo kon ik uiteindelijk wel de juiste bestelling plaatsen.

Carla Schrasser

Heel goed behang, vriendelijke website.
Prima aflevering, snel en goed verzorgd!
Zeer ruime keuze en waar voor je geld!!!
Ik beveel het ten zeerste aan vrienden en kennissen. Heel goed behang, vriendelijke website.
Prima aflevering, snel en goed verzorgd!
Zeer ruime keuze en waar voor je geld!!!
Ik beveel het ten zeerste aan vrienden en kennissen.
mvrgr Carla Schrasser

vrgr Carla Schrasser

Zeer ruime keuze

Geen enkele, kan n iet beter

Goed en netjes afgeleverd

groot

Bestellen gaat makkelijk en redelijk snelle levering. Communicatie rondom levering en retour niet aan de orde. Retourservice moeilijk te vinden op site en moet eigen verzendkosten betalen bij... Bestellen gaat makkelijk en redelijk snelle levering. Communicatie rondom levering en retour niet aan de orde. Retourservice moeilijk te vinden op site en moet eigen verzendkosten betalen bij retourzending. Kost me dus alleen maar geld als je niet helemaal het goede product besteld. Zou niet nogmaals bestellen met deze reden.

Geeft een extra presentje weg bij bestelling, leuk

Retourservice moeilijk te vinden op site en moet eigen verzendkosten betalen bij retourzending. Kost me dus alleen maar geld als je niet helemaal het goede product besteld. Zou niet nogmaals... Retourservice moeilijk te vinden op site en moet eigen verzendkosten betalen bij retourzending. Kost me dus alleen maar geld als je niet helemaal het goede product besteld. Zou niet nogmaals bestellen met deze reden.