Positief

Keurig geholpen aan de telefoon.

Ik ben niet geinformeerd over de langere levertijd. Ik heb zelf twee keer contact op moeten nemen. De afhandeling was iedere keer keurig.

de backer patricia

Zeer gemakkelijk

Monique

Scherpe prijzen, veel keuze en goede service.

-super dat er gebruiken worden gemaakt van achteraf betalen en ook de gratis behangset met handige hulpmiddelen is zeer zeker een meerwaarde. Zeer tevreden met mijn aankoop.

sandra

Goede ervaring snelle levering na 1 dag terwijl er 14 dagen aangegeven werd mooi behang

snelle levering, gratis behangset bij gekregen

nvt

Doriene Robbertsen

Ik heb hier voor het halve huis behang gekocht, van allerlei soorten voor slaapkamer, woonkamer enz.

Ook al is het een webshop, je krijgt de service van een gewone winkel. Ik vond één behangsoort tegenvallen en normaal met een webshop is dit een hele toer om iets te veranderen of om überhaupt... Ook al is het een webshop, je krijgt de service van een gewone winkel. Ik vond één behangsoort tegenvallen en normaal met een webshop is dit een hele toer om iets te veranderen of om überhaupt iemand aan de telefoon te krijgen. Bij de behangshop is dit helemaal geen probleem, je belt je krijgt iemand aan de telefoon en het wordt gewoon allemaal opgelost. Geweldig!!

Snelle levering, duidelijke site.

Vlotte service mooi papier

Snelle levering!

groot assortiment

Uitstekende service. De produkten werden netjes en op tijd vertuurd zoals beschreven bij de bestelling.
De verpakking was ook in orde. Geen beschadegingen
De kleur van het behang kwam...
De verpakking was ook in orde. Geen beschadegingen
De kleur van het behang kwam overeen met de foto op het net.
Kortom ik ben erg tevreden over het bedrijf en zou het aanraden bij andere mensen.

Goede service, geen verzendkosten.

Geen. Ga zo door.