virginie engels

Posotief

alles zeer vlot gegaan!

Duidelijke website, makkelijk bestelproces, snelle levering

schoonheidsinstituut amadeus

Ik was op zoek naar zwart wit gestreept behang. Ik kwam zeer snel terecht op jullie mooi website. Zeer gebruiksvriendelijk. Ik heb speciaal gebeld om te vragen of het wel zeker zwart wit was. Dit... Ik was op zoek naar zwart wit gestreept behang. Ik kwam zeer snel terecht op jullie mooi website. Zeer gebruiksvriendelijk. Ik heb speciaal gebeld om te vragen of het wel zeker zwart wit was. Dit werd mij bevestigd. Levering was redelijk snel. Maar spijtig genoeg niet zwart wit ,duidelijk gebroken wit zelfs voor mij crème kleur. Er werd mij aangeraden om de plastiek folie te verwijderen dat ik het dan beter zou zien dat het wel degelijk zwart wit was. Maar toen ik vertelde dat ik dit reeds gedaan had werd ik er onmiddellijk op gewezen dat ik het nu niet meer kon ruilen ???????
Het was heel duidelijk dat u niet van plan was om mij te helpen en dat is spijtig. U adviseerde mij op een paar ruilen te hangen en het dan te bekijken . Maar tegelijk weet u dan ook dat ik dan zeker niet meer kan ruilen .
Spijtig voor zo een mooie gebruiksvriendelijke website een veel minder goede service achteraf

een zeer handige website

slechte service na aankoop

Kreijkes

Voor het eerst behang besteld bij dit bedrijf en dat is zeer goed bevallen.

De kleur van het behang komt goed overeen met de kleur die ik op de website kon zien. Snelle levering is ook erg prettig.

Frederika

Goed,wel lijm belooft maar nooit ontvangen , twee keer toe. Niet erg maar jammer voor de image

M. Thijssen

Prima gegaan, snelle levering

Zowel in de winkel als online prima service

Cindy Mestdagh

Ik heb twee maal een mail gestuurd naar uw site en ben twee maal heel vlot en vriendelijk geholpen geweest door Bertina. Super!

Ok en doe we zeker nog

goeie collectie

iets meer info over verloop order

j.papavoine de boer

Super goed alles netjes mooie kwaliteit behang