Els Marijnissen-Hooftman

Prima bedrijf en goede service alleen nog wel wat verbeter puntjes

Er zijn heel veel mooie soorten behang die verder nog nergens te krijgen zijn en daar hou ik van.En als er iets is en je mailt dat door word je gelijk terug gebeld met uitleg PRIMA

Het is alleen jammer dat er nergens staat of het patroon is en dat is heel lastig soms .Ik had het pas een rol besteld voor de keuken zou het weekend behangen.Blijkt het dus wel een patroon te zijn... Het is alleen jammer dat er nergens staat of het patroon is en dat is heel lastig soms .Ik had het pas een rol besteld voor de keuken zou het weekend behangen.Blijkt het dus wel een patroon te zijn moest ik een rol bijbestellen en wachten tot dinsdag voor ik verder kon.En dat alles voor twee stukken van 45 cm.Heel jammer en 2 rollen bestellen als je ze niet nodig hebt is ook zonde want je kunt ze niet terug sturen.En nu moest ik 2 keer verzend kosten betalen ook heel jammer.Dus tip zet op jullie site of en hoe groot het patroon is.

Gerbrig Ykema

Een goed prijs, kwaliteit verhouding met correcte service

Compleet assortiment en snelle levering!
Super.

Ga zo door.

Cynthia

Snelle en correcte levering

overzichtelijke website,geeft precies aan hoeveel plaksel je nodig hebt voor je behang

niet met Tnt versturen.jullie order zou zaterdag geleverd worden,dit is uiteindelijk pas dinsdag geworden.Voor hetzelfde geld heb je een behanger geregeld.

Omdat het behang naar wens was kan ik weinig zeggen over afhandeling omdat dit vaak pas aan de orde is als je wil retourneren!

Mij is geleerd dat een rol altijd bovenaan begint. Bij het behang dat ik had uit gezocht was dat anders, de 1e baan is dan ook op de kop aangeplakt (dit zie je pas op afstand) waardoor deze niet... Mij is geleerd dat een rol altijd bovenaan begint. Bij het behang dat ik had uit gezocht was dat anders, de 1e baan is dan ook op de kop aangeplakt (dit zie je pas op afstand) waardoor deze niet meer te gebruiken was! Ik had genoeg behang over maar als je al krap hebt besteld kom je bedrogen uit! Misschien kunt U hier wat mee!

Buitink

Heel voordelig ,vlug en veilig !Een veelbelovend bedrijf!

Bianca Verdyck

Super snelle service. Meestal goedkoper dan op andere sites voor hetzelfde merk en type behangpapier. Leuk extra gratis behangsetje!

Snelle levering. Keurig verpakt.

?

?

info,lijmsoort bij type behang.
Verkooplijm !!

Uitstekend

Makkelijk te bestellen en super snelle levering!

Goed en snel!