Booghmans

2e keer besteld. 1e keer een grote order voor 2 slaapkamers, 2e bestelling behangrol nog over en zo mooi dat we het op kantoor ook wilde maar er moest nog wat bij besteld worden. En dat was zo... 2e keer besteld. 1e keer een grote order voor 2 slaapkamers, 2e bestelling behangrol nog over en zo mooi dat we het op kantoor ook wilde maar er moest nog wat bij besteld worden. En dat was zo gedaan en ontvangen. Goeie service en goeie prijs !!

duidelijke site, makkelijk te bestellen en duidelijke informatie na bestelling !

Niels kist

Een matige ervaring want je kunt wel goed contact hebben met het bedrijf als er problemen zijn.
Maar de verzend tijd klopte helemaal niet en de maten die op de verpakking stonden klopten niet met de maten van het product.

Toen ik klacht e-mail had gestuurd werd er snel op gereageerd.

Beter ouden aan de verzend tijd die op de site staat.
Want er stond op de site 1 tot 3 werkdagen en ik kreeg het pas in 7 werkdagen.
En er stonden verkeerde maten op de verpakking en...
Beter ouden aan de verzend tijd die op de site staat.
Want er stond op de site 1 tot 3 werkdagen en ik kreeg het pas in 7 werkdagen.
En er stonden verkeerde maten op de verpakking en daardoor heb ik het pakje bijna retour gestuurd, tot dat ik maar eens in het pakketje ging kijken en de maten opeens wel klopten.

Els

Heel tevreden, mijn volgende bestelling gaat zeker weer naar jullie !

bbh

Prettige mensen aan de telefoon,en een uitstekende service

uitstekende service kan niet beter

alles is perfect

Behangpapier besteld

Zeer correct, alles ontvangen zoals gevraagd ,en binnen de meegedeelde tijdsopgave .

Jessica De Buyser

Aankoop behangpapier

Snelheid verzending
Korting
Verzendkosten

Zeer tevreden. De levertijd volgens de website was twee weken maar ik had mijn bestelling al binnen twee dagen in huis, beter dan andersom!

Luukjan Kruit

Prima geregeld