K de jong

Hele snelle levering! Top kwaliteit!

Snelle levering, top kwaliteit!

I.Bloemendal

Snelle levering!! Goed product

Snelle levering!! Goed product

Nee

Kaat

Matig, zie onder

veel keus, site ziet professioneel uit

ik heb geen reactie gekregen op een vraag hoe 't met de levertijd zat, levertijd is veel langer dan op site staat en je kunt nergens volgen 'waar' de bestellig is. ook miste ik informatie over het... ik heb geen reactie gekregen op een vraag hoe 't met de levertijd zat, levertijd is veel langer dan op site staat en je kunt nergens volgen 'waar' de bestellig is. ook miste ik informatie over het behang zelf, er zit een stuctuur in wat ik van tevoren nergens heb kunnen lezen.

Wendy Bakker

Snelle levering / goede service/ veel keuze

Snelle levering / goede service

Doe zo verder!!!

Prettig

snelle levering

Mees Hilde

De bestelling ging gemakkelijk, de levering ultra snel!

gemakkelijk
snel
duidelijk
gedetailleerd

Ik besloot een kamer te behangen, googlede behangpapier online, kwam op jullie site terecht, vond direct wat ik wou bij de promoties, bestelde het en 2 dagen later had ik het al ontvangen! Mijn... Ik besloot een kamer te behangen, googlede behangpapier online, kwam op jullie site terecht, vond direct wat ik wou bij de promoties, bestelde het en 2 dagen later had ik het al ontvangen! Mijn algemene ervaring tot nu toe, super!

Blankendaal

Ik heb eenmaal behang besteld bij dit bedrijf. Het was een duidelijke website, en vlugge levering.

Een paar weken voor mijn bestelling heb ik twee stukjes behang gevraagd om te kunnen bekijken. Die werden direct toegestuurd en daarna werd niet opdringerig contact gezocht of ik iets wilde... Een paar weken voor mijn bestelling heb ik twee stukjes behang gevraagd om te kunnen bekijken. Die werden direct toegestuurd en daarna werd niet opdringerig contact gezocht of ik iets wilde bestellen. Ik kon in alle rust kiezen en heb dat dus uiteindelijk ook bij jullie besteld.

We waren heel blij dat er een behang-setje bijgeleverd werd. Goede service.
We waren heel blij dat er een behang-setje bijgeleverd werd. Goede service.
We vonden we het jammer dat er behangplaksel bij zat. We hebben op het doosje gelezen hoe het moest en zijn direct aan de slag gegaan. Pas halverwege kwamen we erachter dat dit behang eigenlijk met een roll-on lijm en droog geplakt moest worden.
Als gevolg van het verkeerde behangen hebben we nu zichtbare naden. Doordat deze plaksel erbij geleverd was, gaf dat wat verwarring.

Sylvia Smit

Voor het eerst iets besteld hier,mooi steigerhoutbehang, bestelling had ik 2 dagen later al in huis, klasse ! Zat ook nog een gratis behangsetje bij ,helemaal goed ! Ook een duidelijke en... Voor het eerst iets besteld hier,mooi steigerhoutbehang, bestelling had ik 2 dagen later al in huis, klasse ! Zat ook nog een gratis behangsetje bij ,helemaal goed ! Ook een duidelijke en overzichtelijke site, ben al met al zeer tevreden :)

duidelijk,overzichtelijk en snel

r. kreuk

Snel in huis en keurig verpakt.