Overzichtelijke site, mooie prijsjes, en echt 'vandaag besteld, morgen in huis'

Sabine Christiaens

Prima service,uitstekende prijs kwaliteit

miranda

Beoordeling ??? Uhh mijn complimenten !! Ik bel op of ik het mag ruilen als ik het zou bestellen mocht het toch n verkeerde kleur zijn .ik werd SUPER vriendelijk behandeld aan de telefoon ,de dag... Beoordeling ??? Uhh mijn complimenten !! Ik bel op of ik het mag ruilen als ik het zou bestellen mocht het toch n verkeerde kleur zijn .ik werd SUPER vriendelijk behandeld aan de telefoon ,de dag erna lag er een staaltje in de brievenbus .eerlijk waar n super service !! behang netjes verpakt .dus geen commentaar !!

Ga zo door !!

Meer reclame maken ?? Want dit bedrijf moet groter worden !

rtrijs

Behang makkelijk te bestellen via de webshop. Alles netjes verpakt binnen de afgesproken termijn ontvangen. Flink kunnen besparen op onze behangklus. Leuk dat er ook nog als extraatje een behangset... Behang makkelijk te bestellen via de webshop. Alles netjes verpakt binnen de afgesproken termijn ontvangen. Flink kunnen besparen op onze behangklus. Leuk dat er ook nog als extraatje een behangset meegeleverd wordt. Volgende keer zal ik wederom met een gerust hart bestellen.

Overzichtelijk website
Scherp geprijsd
snelle en goede levering

De kleuren van het behang bleken iets af te wijken vergeleken met de foto

Jonny

Goede service, snelle levering

Goede service, handige borstel met spatel set gratis erbij geleverd, je kunt gelijk aan de slag. Super behang

Prima. Snel geleverd. Fijn de gratis plakset.

Staat boven

Gastouderbureau Noorderlicht

Prima webshop, makkelijk bestellen en vlot in huis.

z Lodewijk

Super

snelle levering

Noot

Uitstekend

Aanlevering nieuwe rol behang ter waarde van 42 euro na verknoeien van 1 rol behang .

Snel en duidelijke info over levering

Snel en duidelijk, in combinatie met fysieke winkel