Wendy Daniels

Wow wat een snelle en nette bezorging! Het product is goedkoop en van zeer goede kwaliteit.ik raad iedereen aan om hier je product te kopen.ik kom in ieder geval terug mocht ik een nieuw behangetje... Wow wat een snelle en nette bezorging! Het product is goedkoop en van zeer goede kwaliteit.ik raad iedereen aan om hier je product te kopen.ik kom in ieder geval terug mocht ik een nieuw behangetje willen.

Kristine Damhuis

In eerste instantie niet goed: na het plaatsen van de bestelling en de betaling, kregen we het behang telkens niet toegestuurd. Na een telefoontje, waarin bleek dat er als gevolg van een storing... In eerste instantie niet goed: na het plaatsen van de bestelling en de betaling, kregen we het behang telkens niet toegestuurd. Na een telefoontje, waarin bleek dat er als gevolg van een storing niet door was gekomen dat we betaald hadden, is het alsnog die dag verstuurd en ontvingen we het pakket de volgende dag. Het was prettig geweest wanneer er contact opgenomen was, toen de beloofde levertijd niet gerealiseerd kon worden.

Prima aanbod behang, goede prijs en fijn dat de behangset erbij geleverd wordt.

Zie hierboven.

Ilona

Super goede webshop en vooral snelle levering. De webshop heeft duidelijke afbeeldingen en goede informatie.

rita cools

1 bestelling geplaatst

Duidelijke website. Veel keus. Bij bevestiging stond alleen niet wanneer e.e.a. verzonden zou worden.

In bevestiging van de order de verwachte datum van verzending zetten.

Christine

Overzichtelijke website/vriendelijke en snelle telefonische hulp/jammer genoeg geen reactie op mail

Heel vriendelijke telefonische hulp om te helpen bij het kiezen van de juiste kleurtint.

Op de website zou het makkelijk zijn om ook uni behangpapier op kleur te kunnen kiezen.

Geen klachten, prima geholpen

Eigenlijk heb ik daar niet aan gedacht, ik had behang nodig en heb zodoende wat besteld

Nee want ik ben een nieuwe klant en heb nog geen ervaring met het bedrijf.
Nee want ik ben een nieuwe klant en heb nog geen ervaring met het bedrijf.
Ik heb 1 puntje, en dat is, inplaats twee weken te geven om een betaling te doen, waarom niet een maand, want de meeste mensen krijgen eind van de maand hun loon en niet midden in de week, en daarom makkelijker om een maand te, krijgen om de betaling te doen.

Nee

Mark Mollen

Betrouwbare partij met goede prijzen en zeer snelle levering.

Betrouwbaar
Goede prijs