Goede levering en duidelijke website. Ben netjes gebeld dat het iets langer ging duren.

Fetze Gaastra

De op de website vermelde levertijd is niet gerealiseerd. Hierover is door de behangwebshop niet over gecommuniceerd. Na een telefonisch contact met medewerker van bedrijf is toezegging gedaan dat... De op de website vermelde levertijd is niet gerealiseerd. Hierover is door de behangwebshop niet over gecommuniceerd. Na een telefonisch contact met medewerker van bedrijf is toezegging gedaan dat bestelde behang z.s.m. zou worden uitgeleverd. Ook hierover is niet gecommuniceerd met mij als klant. Een mail met status waarom niet tijdig geleverd kan worden heb in niet ontvangen. Al met al een levertijd van 10 dagen i.p.v. toegezegde 3 dagen.

met de klant communiceren wanneer er een leveringsprobleem is waardoor de toegezegde levertijd niet gehaald wordt. Ons behang zou wel op voorraad zijn maar bleek niet te leveren. Communicatie met... met de klant communiceren wanneer er een leveringsprobleem is waardoor de toegezegde levertijd niet gehaald wordt. Ons behang zou wel op voorraad zijn maar bleek niet te leveren. Communicatie met je klant middels een e-mail zorgt voor begrip (in ons geval bleek behang niet leverbaar door producent vanwege productie problemen). Ook mondelinge toezeggingen (terugbellen, wat niet gebeurd is) nakomen.

t

Zeer positief

zeer vlotte en snelle afhandeling van de bestelling

Snelle levering en een goede prijs

goedkoop en snel

G.Jvan den hazel

Goed gesorteerd en nette afhandeling.

Snelle levering, aantrekkelijke prijs

Mondelinge toezeggingen ook meteen nakomen en niet pas nadat daar door de klant op gewezen moet worden

Sylvia

Duidelijke website met ruime keuze, bestelling snel geleverd en goed verpakt. Hier komen we zeker nog eens terug!

Linda

Makkelijk bestellen, fijn advies op de site, leuke spullen gratis. Ik was iets misleid door het aanbevolen plaksel, voor 10 euro. He gratis plaksel was namelijk ook geschikt dus dat was een beetje... Makkelijk bestellen, fijn advies op de site, leuke spullen gratis. Ik was iets misleid door het aanbevolen plaksel, voor 10 euro. He gratis plaksel was namelijk ook geschikt dus dat was een beetje voor niks :-(. Verder erg tevreden!

Makkelijk bestellen, voordelig, goede levering, gratis producten.

Duidelijk aangeven dat het gratis plaksel ook geschikt is voor het aangekochte behang.

jdr

Echt prima, naar bestelling juist geholpen

Ik kreeg geen terugkoppeling op de mail dat de bestelling was ontvangen. Het liep wat raar met de betaling en daarom was een bevestiging van de bestelling wel prettig geweest. Nu moest ik bellen... Ik kreeg geen terugkoppeling op de mail dat de bestelling was ontvangen. Het liep wat raar met de betaling en daarom was een bevestiging van de bestelling wel prettig geweest. Nu moest ik bellen voor de bevestiging.