G.Kant

Wij hebben hier een behangposter gekocht. Wij hebben het nog niet uitgepakt en ook nog niet tegen de muur geplakt. Dus een definitief eindoordeel is voor ons nog te vroeg.

Prima ervaring. Snelle levering, makkelijk om te bestellen.

Het behang werd supersnel geleverd.

De bijgeleverde gratis set om te behangen was niet echt van goede kwaliteit. De borstel voor het insmeren verloor heel veel haren. We moesten goed opletten dat het niet onder behang zat.

Sieb

Telefonisch gebeld na vraag, top!

Nee

van den Bogaard

Ik ben tevreden over de correcte levering.

Snelle levering, kwaliteit nog niet beoordeeld, want behang zit nog in verpakking.

Geen verbeterpunten

D'Olivo

Wordt snel geholpen, makkelijke site, als je vragen hebt kan je bellen en wordt je uitstekend te woord gestaan.. Bestelling is makkelijk te volgen via internet met code.

Shantal

Prettig!

Grote variatie

Goed, snelle levering.

cuyt wendy

Goede service. Alleen veel te kleine stalen.

Goede service. Ruime keuze. Snelle levering. Geen leveringskosten.

De staaltjes die ik op voorhand had aangevraagd zijn echt veel te klein, waardoor wij uiteindelijk gewoon twee verschillende rollen gekocht hebben om dan te beslissen welke we zouden hangen. Goed... De staaltjes die ik op voorhand had aangevraagd zijn echt veel te klein, waardoor wij uiteindelijk gewoon twee verschillende rollen gekocht hebben om dan te beslissen welke we zouden hangen. Goed voor jullie zaak. Niet goed voor onze centjes.
Misschien als het echt niet anders kan zou je een kleine bijdrage kunnen vragen voor stalen die groot genoeg zijn. maar da echt wel groot genoeg...

Babette Gadellaa

Uitstekend