Luc Mampaey

Zeer goed. Eeerste bestelling keurig op tijd geleverd!

Positief, de eerste bestelervaring was positief, dus heb ik opnieuw van het bedrijf en de online functie gebruik gemaakt.

* Keuze; voor elk wat wils
* Gratis verzending vanaf bepaald bedrag
* Extra accesoires bij verzending (mensen houden daar van :-) )

Saskia's patronen

Prima manier van zaken doen en snelle service

Jammer dat de doos zo groot was in verhouding tot de bestelling. beetje verspilling van materiaal.

Bij de handleiding een verwijzing naar een site hoe je moet behangen of handige tips. Deze heb ik wel op het net gevonden maar misschien een idee.

aukje regeling

Een zeer aangename verrassing Behangwebshop.nl Ik speurde al een tijdje web en stad af voor een bepaalde behang. Uiteindelijk bleek Behangwebshop niet alleen de goedkoopste, maar de extra's en de... Een zeer aangename verrassing Behangwebshop.nl Ik speurde al een tijdje web en stad af voor een bepaalde behang. Uiteindelijk bleek Behangwebshop niet alleen de goedkoopste, maar de extra's en de snelle levering zijn fantastisch!

Ze hebben mooie behangsoorten en merken tegen een aantrekkelijke prijs. De website is makkelijk te bedienen. De extra's die ik erbij kreeg: behangplaksel en behangset boven op de gratis... Ze hebben mooie behangsoorten en merken tegen een aantrekkelijke prijs. De website is makkelijk te bedienen. De extra's die ik erbij kreeg: behangplaksel en behangset boven op de gratis verzendkosten leken 'too good to be true' maar het is dus echt zo!
Het product was goed verpakt en onbeschadigd aangekomen omdat ze hier ook zorg voor dragen.
Toen ik hier in Kampen bij een concurrent binnen stapte, wilde hij me niet geloven dat ik naast de voordelige prijs ook nog plaksel, behangset en geen verzendkosten doorberekend kreeg. Ik zal de behangwebshop zeker promoten bij vrienden en in de toekomst vast nog meer bestellen!

Ik heb net na de bestelling een mail gestuurd waarin ik nadrukkelijk vroeg om dezelfde batchnummers, zodat ik zeker zou zijn dat er geen kleurverschil was. Helaas is daar nooit op gereageerd,... Ik heb net na de bestelling een mail gestuurd waarin ik nadrukkelijk vroeg om dezelfde batchnummers, zodat ik zeker zou zijn dat er geen kleurverschil was. Helaas is daar nooit op gereageerd, wellicht ertussen door geglipt, maar ik had het prettig gevonden als ik wat terug had gehoord. Ik kan me voorstellen dat sommige mensen duidelijker foto's willen en dan met name een detail foto waarop duidelijk te zien is of er reliëf in het behang zit.

Zeer goede webwinkel

Zeer snelle levertijden.oo de website stond levertijd tot 2 weken en de volgende dag stond het al aan mijn deur.

Monique

Snelle levering en veel goedkoper dan in de gewone behangwinkels.

Telefonisch goed gevoel bij bestelling van order.Ook voldoende lijm bij levering toegevoegd.

Alles ok.

Ik heb een zeer positieve ervaring. Zeer klantgericht, goede service.

Goede service

f. van Buuren

Goed, snel

Glen Floren

Alles perfect verlopen, prachtig resultaat!!