Karin

Superleuke produkten, goede prijs en perfecte service :-) zeer tevreden

Günther

De getoonde levertijd van door mij gekocht product was helaas niet de realiteit. Staat 1-3 werkdagen. Dit waren er 5, exclusief het weekend dat daar nog tussenin zat.

V voorst

Ik zal jullie niet aanraden om behang van papier bij jullie weg te halen. muurstickers wel

levering ging goed

we hadden ook roze behang. wat een k*t behang. we betalen dik 15 euro per rol voor kwaliteit papier behang. mijn man is schilder en behanger van beroep. de kantjes afsnijden dat scheurde en als... we hadden ook roze behang. wat een k*t behang. we betalen dik 15 euro per rol voor kwaliteit papier behang. mijn man is schilder en behanger van beroep. de kantjes afsnijden dat scheurde en als mijn man het behang iets van de muur aftrok zoals hij altijd doet, scheurde het behang gelijk door midden. we zullen niet gauw meer wat bestellen bestellen kwa kwaliteit. gelukkig was die uilen behang goed en de muursticker ook dat roze behang was dikke knudde!!!!

De Muynck Ann

Eerste maal deze site gebruikt om behang te bestellen. De levering verliep heel vlot, alleen jammer dat er een fout in het behang zit. Daar kan deze winkel nu niet aan doen, maar ik hoop op een... Eerste maal deze site gebruikt om behang te bestellen. De levering verliep heel vlot, alleen jammer dat er een fout in het behang zit. Daar kan deze winkel nu niet aan doen, maar ik hoop op een vlotte en eerlijke behandeling/tussenkomst.

E

Goed behang, snelle levering

x

x

Mariel

Super behang en levertijd was prima! We konden al snel aan de slag met het behang ban A.S. Creation. Top behang. Vooral te gebruiken wanneer de muur niet helemaal glad is. Betreft sloophoutbehang.

Goed verpakt in stevige doos! Snelle levering en prijs is perfect. Zeker ook geen verzendkosten boven € 20,00 spreekt enorm aan.

van zanten

Prima ,alles oke!!

Snelle levering, lekker!!!

Goeie kwaliteit/prijs
Supersnelle levering

Mery

Prima. Snelle levering voor goede prijs.

Malou tieleman

Goede service en snelle en nette levering