Kaleido

In principe tevreden, mooi behang en redelijk snel in huis. maar.... Het berekenen van het benodigd aantal rollen kan beter. 1 hele rol ongebruikt over. Het zou een goede service zijn dat... In principe tevreden, mooi behang en redelijk snel in huis. maar.... Het berekenen van het benodigd aantal rollen kan beter. 1 hele rol ongebruikt over. Het zou een goede service zijn dat ongebruikte rollen wél teruggenomen worden.

Gratis lijm en behangsetje.
Groot aanbod.

Verder kon ik niet bij de...
Verder kon ik niet bij de informatie van de linkjes 'informatie voor u besteld' en 'verwerkingsvoorschrift'. Zo was het een verrassing dat het behang horizontaal op de muur moest voor het afgebeelde patroon.

Prachtig behang en een goede service. en nog hartelijk dank voor de gratis behangset.

Vanden Broele Productions

Duidelijke taal en fotos
snelle levering

Maartje

Een zeer goede ervaring , ik zocht behang ,en in winkels toch beperkte keus
hier een enorm assortiment, je kan thuis rustig uitzoeken , en goede prijzen
snelle levering en gratis...
Een zeer goede ervaring , ik zocht behang ,en in winkels toch beperkte keus
hier een enorm assortiment, je kan thuis rustig uitzoeken , en goede prijzen
snelle levering en gratis verzenden en behangset. Ik heb nu 3 keer besteld
waarvan 2 keer voor mijn kids , en hun kamers zijn super geworden. Mocht ik weer eens iets gaan behangen zal ik zeker jullie weer bezoeken.

Een zeer uitgebreid assortiment , de handigheid om op thema te zoeken

Sportshop Domburg

Prima levering van mooi kwalitatief goed behang

Snelle levering en gratis behangsetje. Super handig. Heel fijn dat ze aangeven hoeveel pakjes behangplaksel je nodig hebt

Hilde Maeyens

Dit was volledig in orde! Snelheid van leveren zou misschien een dagje sneller kunnen, verder ben ik tevreden.