1 keer besteld, maar ervaring was goed

nee

behangset hoeft echt nie

Tevreden

Na mijn bestelling werd ik gebeld. Het behang dat ik had besteld was niet in voorraad. Het kon wel geleverd worden, maar dat werd dan wel later. Aan mij de keus of ik door wilde gaan met de... Na mijn bestelling werd ik gebeld. Het behang dat ik had besteld was niet in voorraad. Het kon wel geleverd worden, maar dat werd dan wel later. Aan mij de keus of ik door wilde gaan met de bestelling.

- Algehele afhandeling is goed
- Geen verzendkosten
- extra attentie altijd leuk
- klant zal dit bedrijf in gedachten houden

Nee, ik heb niets op het bedrijf of de serviceverlening aan te merken. Ga zo door!!

Alex Langendijk

Prima!!

Pieter van Krieken

Snelle levering van het produkt

snelle levering

n.v.t.

Y. Companje

Goede kwaliteit voor een lage prijs vergeleken bij andere behangwebshops. Snelle levering en nog een behangset kado. Prima service.

Goede ervaring

goede site, propere levering

levering zou iets sneller mogen, maar de levertermijn staat wel duidelijk aangegeven, dus is zeker niet onverwacht. het is duidelijk dat er pas wordt ingekocht als er besteld wordt, dus geen... levering zou iets sneller mogen, maar de levertermijn staat wel duidelijk aangegeven, dus is zeker niet onverwacht. het is duidelijk dat er pas wordt ingekocht als er besteld wordt, dus geen voorraden. in feite zou er dan beter ook pas achteraf moeten betaald worden.

RENE

Snelle levering, duidelijke comunicatie over afleveren, zeer goedkoop.
Snelle levering, duidelijke comunicatie over afleveren, zeer goedkoop.
k bekijk eerst het behang in de winkel in ons dorp waarna ik met het typenummer van het behang bij behangwebshop bestel. scheelt veel geld en is vaak ook nog sneller geleverd. aanrader ..

snelle levering, goedkoop ,geen bezorgkosten.
leuke acties

eerst kunnen bestellen van staaltjes zou handig zijn.

Conny van Wittenberge

Zeer goed

Vlugge en juiste bestelling

Juiste berekening van het aantal rollen behang. Heb 1 teveel. Wat nu?

J. Van Exter

Prima geregeld en keurig volgende dag bezorgd.
Als ik weer behang nodig heb bestel ik het hier!