van leeuwen

Zeer goed

zeer snel handelen als er iets niet klopt met de besteling word niet zo maar afgeschoven

Hauwert

Goede snelle levering. Prima service. Ik had per abuis dubbel besteld en betaald. Dit was ze meteen opgevallen en ik kreeg meteen een email. Bedrag werd meteen terug gestort.

I. Verburg

Makkelijke en goed gesorteerde website. Heb mijn bestelling ontvangen zaterdag......maar helaas zeer teleurgesteld. De kleur die ik besteld had zou zwart zijn maar het is bruin. Gebeld naar de... Makkelijke en goed gesorteerde website. Heb mijn bestelling ontvangen zaterdag......maar helaas zeer teleurgesteld. De kleur die ik besteld had zou zwart zijn maar het is bruin. Gebeld naar de klantenservice, erg vriendelijk te woord gestaan. Heb een mailtje met foto gestuurd van het behang en hoop zo snel mogelijk iets te horen!

Grote sortering

Betere controle uitoefenen op de kleuren.

Hele prettige ervaring.behang was snel geleverd en kreeg er ook nog gratis producten bij.ontzettend fijn en overzichtelijk.

Het enige punt qua verbetering zou zijn dat t wel prettig is...

Het enige punt qua verbetering zou zijn dat t wel prettig is als we n mail krijgen als het product verstuurd word.Dan weet je ook zeker dat het n dag of 2 dagen later binnenkomt.

Verder niks aan te merken!

Goede kwaliteit site.Overzichtelijk en goede acties!

Mail sturen als het product ook daadwerkelijk verzonden is.

- Snelle bestelling

- Leveringsmogelijkheden (bij afwezigheid) niet goed verduidelijkt

Beste,
Ik heb inderdaad een tijdje geleden besteld bij ehangshop, maar heb hier tot op heden nog steeds geen bevestiging van gekregen. Deze service kan dus alvast beter.

- e-mails met bevestiging aankoop en geschatte leverdatum

W. Stuiver

Bestelling gedaan, werd keurig op tijd afgeleverd en product voldaaed volledig aan de verwachtingen. Prima verlopen. Geen klachten o.i.d.

Alles is prima verlopen

We hadden de bestelling op tijd in huis.
Dus de volgende keer weer bestellen op behangwebshop.

Doorgaan zo

Monique Sluik

Mooie kwaliteit Hits for Kids, Eijfinger behang gekocht. Prima levering.

Wanneer soorten bij elkaar horen is het handig dit te vermelden.
Wanneer soorten bij elkaar horen is het handig dit te vermelden.
Ik heb behang met een prachtige boom besteld van Hits for Kids, daarbij kun je de blader(kroon) bestellen en een super schattig hekje. Wanneer je niet alle banen met bomen wilt, hoort er blauw behang (bijpassend) tussen de bomen te komen. Het was mij niet in één keer duidelijk dat ik dit ook apart moest bestellen. Verder is het resultaat prachtig. Het was even iets langer wachten op de andere rollen.

A

Veel keus