Michelle van Oijen

Snelle en goede service! Ook goed gebruik kunnen maken van het gratis behangsetje en behanglijm.

Duidelijk webshop, met een lage prijs van de producten.

B@rt

Prima orderafhandeling en facturering en betaling
Product voldoet aan de verwachtingen

Correcte levering en opvolging bestelling

Prima bedrijf, veel keus, snelle levering

Nelleke Spek

Mooie duidelijke site, heel veel keus en perfecte afhandeling!

phlips marc

Ik ben minder tevreden aangezien er problemen waren met mijn keuze van behang niet voldoende in voorraad

Maes

Gemakkelijk te bestellen en snelle levering

Sandy van den Berg

Zeer goed ik heb al 2x behang besteld en heb daar goede ervaringen mee lekker snelle levering helemaal top en het is makkelijker behang uitzoeken dan met die grote dikke zware boeken

Het sterkste punt vind ik toch wel de ontzettend snelle levering en bevestiging per email en ook de bevestiging per email dat het verstuurd is.

Misschien kan de zoekmachine verbetert worden op aparte kleuren zoals baby blauw (geen resultaten terwijl die er wel zijn) of lichtblauw weinig resultaten terwijl er veel lichtblauwe zijn.

P. Colsen_kroes

Gemakkelijk uitkiezen van een product. Zeer overzichtelijk. Correcte en snelle levering.

Gemakkelijk te bestellen

van de belt

Snelle, goed verzorgde levering. keurig verpakt, goede kwaliteit behang. geen gezeur, goed geregeld, komen de afspraken na.

snelle levering, fijn ook de gratis behang set die bijgeleverd werd.
makkelijk te bestellen, goed te volgen waar de levering zich bevind.

misschien de foto's iets scherper op de site. bij binnen komst van het behang zag ik dat er ook kleine witte stipjes in zaten, dat vond ik wel heel mooi maar was op de site niet te zien.